نماینده کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در آذربایجان شرقی از برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی از 18تا 19 آذرماه امسال در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، ابراهیم نصیری اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی ارتقای سطح علمی و دانش روابط عمومی و دست اندرکاران این حرفه در کشورهای اسلامی است.

وی گفت: این کنگره فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات کارگزاران روابط عمومی مسلمان جهان است و زمینه آشنایی هر چه بیشتر کارگزاران مسلمان روابط عمومی با جایگاه و پیشرفت‌های روابط عمومی در دیگر کشور‌های اسلامی و نیز آشنایی شرکت کنندگان خارجی با پیشرفت‌ها و اقدامات روابط عمومی ایران را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران روابط عمومی وظیفه خطیر تصویرسازی مناسب از کشور و نظام در عرصه های مختلف را دارند ادامه داد: حضور در کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی می تواند به ايفاي نقش مؤثرتر کارگزاران نظام در عرصه های بین المللی و تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی کمک کند.

نماینده رسمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در آذربایجان شرقی در باره محورهای مورد بررسی در کنگره اظهار داشت: روابط عمومی اسلامی، روابط عمومی در کشورهای اسلامی، روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی، روابط عمومی اسلامی و چالش هاي جهان معاصر از منظر گفتگوي اديان، روابط عمومی اسلامی و توانمند سازي جامعه، روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانه‌هاي جديد، روابط عمومی اسلامی و توسعه پايدار، روابط عمومی اسلامی و روابط بين‌المللي، روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی و روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن  از مهم‌ترین محورهای مورد بررسی در این کنگره خواهد بود.

اضافه می شود داوطلبان و علاقمندان به ثبت نام در اين کنگره مي توانند ضمن مراجعه به سايت اينترنتي کنگره به آدرس: www.icpr.ir اطلاعات تکميلي و فرم ثبت نام در کنگره را دريافت کنند.

همچنين شماره تلفن هاي 88617576 و 88617577 در ستاد اجرايي کنگره پاسخگوي سوالات علاقمندان به شرکت در کنگره است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.