فرمانده هنگ مرزي سراوان از كشف و ضبط قريب به 700 كيلوگرم انواع مواد مخدردر اجراي دو عمليات خبرداد.

 
 
 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "عباس نظافتي" فرمانده هنگ مرزي سراوان، با اعلام اين خبر گفت: مرزداران هنگ مرزي سراوان در پي پايش و كنترل نوار مرزي با استفاده از تجهيزات الكترواپتيكي از ورود تعدادي متجاوز مرزي به كشور، با خبر شدند كه بلافاصله با اجراي عملياتي دقيق و كمين بر سر راه آنان، سوداگران مرگ را متوقف كردند.
 
وي تصريح كرد: قاچاقچيان با مشاهده مامورين بر سر راه خود، شروع به تيراندازي كردند كه مرزداران با اقدام سريع و آتش پر حجم، توان مقابله را از آنان گرفته و سوداگران مرگ از مسير نخلستان به آنسوي مرزها متواري شدند.
 
فرمانده هنگ مرزي سراوان در ادامه تشريح اين عمليات اعلام داشت: مامورين با تحت كنترل قرار دادن منطقه درگيري و پس از روشن شدن هوا به پاكسازي منطقه پرداختند كه در نهايت موفق به كشف و ضبط مقدار 164 كيلو و 650 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و 99 كيلو و 900 گرم از نوع مرفين شدند.
 
وي همچنين از عمليات ديگري در منطقه سراوان خبر داد و افزود: با اقدامات اطلاعاتي و كسب خبر مبني بر دپوي مقدار قابل توجهي مواد مخدر توسط قاچاقچيان در منطقه كندي، مرزداران را بران داشت تا منطقه را مورد پاكسازي قرار دهند.
 
سرهنگ نظافتي درپايان خاطر نشان كرد: مرزداران هنگ مرزي سراوان پس از پاكسازي منطقه توانستند با پيدا كردن محل بار انداز مواد مخدر، مقدار 425 كيلوگرم ترياك را نيز كشف و ضبط كنند.
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، مرزها ، سیستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار