مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ضعف نظامی خود پی‌برده است گفت: با وجود اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هيچ موشکي از گنبد آهنين اين رژيم عبور نخواهد کرد، شاهد آن هستيم که صدها موشک به مناطق استراتژيک صهيونيست‌ها اثابت کرده است؛ لذا این نشان از سير اسرائيل به سمت اضمحلال دارد.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات رژیم صیونیستی به غزه اظهار داشت: با توجه به حوادث منطقه وفضای بین المللی که در آن وجود دارد کوچکترین اشتباه از هر کدام از کشورهای منطقه می‌تواند بیشترین ضربه را به منطقه وارد کند.

وی در ادامه به خیانت‌های برخي سران منطقه نسبت به محور مقاومت اشاره کرد و افزود: حمله هوایی اسرائيل در حالي به نوار غزه آغاز شده که کشورهاي عربي به خصوص عربستان که خود را ام‌القراي جهان اسلام مي‌داند، هيچ واکنشي نسبت به اين جنايات نشان نمي‌دهد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ضعف نظامی خود پی‌برده است تصریح کرد: با وجود اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هيچ موشکي از گنبد آهنين اين رژيم عبور نخواهد کرد، شاهد آن هستيم که  صدها موشک به مناطق استراتژيک صهيونيست‌ها اثابت کرده است؛ لذا این نشان از سير اسرائيل به سمت اضمحلال دارد.

ثابتی با اشاره به اینکه این حملات بعد از انتخابات آمریکا رخ داد، گفت: همانطور که می‌دانید اوباما با استفاده از لابی صهیونیسم روی کار آمد و قطعا اگر حمایت‌های مالی و سیاسی آمريکا نباشد، این حملات هرگز صورت نمی‌گيرد و اين نفعي دو جانبه براي آمريکايي‌ها و صهيونيست‌هاست.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بيان اينکه مصر در این جریانات موضع بسیار خوبی را پیش گرفته خاطرنشان کرد: کشورهاي مسلمان منطقه هر چه زودتر بايد به اجماع برسند، چرا که در صورت سکوت بايد بدانند که رژیم صهیونیستی دير يا زود به سراغ آنها هم خواهد آمد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رژیم ، نظامی ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار