آتش نشانی زنجان در اعزام آتش نشانان و حضور در محل حادثه آتش سوزی 'واحد تولیدی روی' واقع در شهرك صنعتی روی ، تعلل نداشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ماموران آتش نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله عازم ماموریت شده و در كمتر از 10 دقیقه در محل آتش سوزی حاضر و نسبت به اطفا حریق اقدام نمودند.

توكلی افزود: وقوع این آتش سوزی راس ساعت 19 و 28 دقیقه و 25 ثانیه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زنجان اعلام و ماموران این سازمان بر حسب وظیفه ذاتی در سریعترین زمان ممكن در محل حادثه حاضر شدند.

وی فاصله نزدیكترین ایستگاه این سازمان به محل حادثه را 10 كیلومتر عنوان كرد و افزود: در ابتدا سه مامور آتش نشان با یك دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به محل اعزام و جهت مهار حریق وارد عمل شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: با توجه به احساس نیاز آتش نشانان حاضر در صحنه آتش سوزی به تجهیزات اطفایی و امدادی، این سازمان نسبت به اعزام دو دستگاه خودرو سنگین به همراه پنج آتش نشان دیگر اقدام كرد.

توكلی افزود: 'محمدمهدی عسگری' معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان دراین حادثه فرماندهی عملیات اطفا حریق و هدایت نیروهای امدادی آتش نشانی را عهده دار بود و آتش نشانان حاضر در محل حادثه به منظور جلوگیری از خسارت مالی بیشتر، بسیار آگاهانه و كارشناسانه عمل كردند./س

برچسب ها: آتش ، نشانی ، زنجان ، کارخانه ، روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.