19 هزار و 708 نفر از افراد متقاضی اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،معاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 11 هزار و 729 نفر از افرادی که در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی هستند.

قهرمانی با اشاره به اینکه 16 درصد از واجدین شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان در قالب تعاونی، متقاضی اجرای این طرح‌های توسعه هستند، افزود: در مجموع یک هزار و 924 نفر تعاونی تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه تشکیل 277 تعاونی در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تعریف شده است،تصریح کرد: تاکنون 131 مورد از تعاونی‌‌ها تشکیل شده است که مجموع اعضای آنها 897 نفر اعلام شده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 146 تعاونی در استان زنجان در حال تشکیل است، ادامه داد: بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو این تعاونی‌ها خواستار اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی هستند.

قهرمانی با بیان اینکه پارسال در بخش کشاورزی 54 تعاونی در استان زنجان تشکیل شده بود،گفت:امسال تعداد تعاونی‌‌ها 277 فقره بوده است و این بیانگر رشد 5.3 درصدی تشکیل تعاونی‌ها در استان است.

وی خاطر نشان کرد:اعضای تعاونی‌های تشکیل شده در زمینه اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال 2.5 برابر رشد داشته است./س
برچسب ها: تعیین ، تکلیف ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.