خوزستان/

آسفالت 100 كيلومتر راه روستايي در قالب طرحهاي مهر ماندگار

مديركل راه و شهرسازي استان خوزستان از آسفالت 100 كيلومتر راه روستايي در قالب طرحهاي مهر ماندگار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  نصرالله دهقاني در نشست بررسي طرحهاي مهر ماندگار خوزستان كه با حضور دستيار رئيس جمهور در امور طرحهاي مهر ماندگار كشور برگزار شد؛ تصريح كرد: يكي از مشكلات راه هاي استان كه شاهد هستيم حوادث فراواني در آن رخ مي دهد، بزرگراه آبادان به ماهشهر است كه هم اكنون با اختصاص اعتبار لازم به پيشرفت مناسبي دست پيدا كرده و قرار است در دهه فجر امسال به بهره برداري برسد.
وي افزود: با تكميل طرحهاي مهر ماندگار بخش عظيمي از مشكلات مرتفع مي شود.
در اين نشست دستيار رئيس جمهور در امور طرحهاي مهر ماندگار كشور گفت: با اختصاص اعتبار لازم، ساخت و تكميل طرحهاي مهر ماندگار در استان خوزستان سرعت مي گيرد.
محرابيان به طرحهاي مهر ماندگار خوزستان در زمينه راه و شهرسازي اشاره كرد و گفت: يكي از شاخص ترين پروژه هاي خوزستان در مهر ماندگار، تكميل پل زال به شهرستان انديمشك است كه هم اكنون با پيشرفت خوبي در حال ساخت است و در مدت تعيين شده به بهره برداري خواهد رسيد. همچنين با تخصيص اعتباري كه براي ساير طرحهاي اين حوزه انجام شده است، ساير طرحها نيز به خوبي در حال ساخت هستند.
دستيار رئيس جمهور در امور طرحهاي مهر ماندگار كشور گفت: با اختصاص اعتباري كه براي تكميل و ساخت طرحهاي مهر ماندگار در استان خوزستان صورت گرفته شاهد خواهيم بود كه اين طرحها با سرعت مناسبي ساخته و در اختيار مردم قرار بگيرند.
وي همچنين گفت: براي اجرا طرحهاي مهر ماندگار در استان خوزستان تاكنون 16 هزار ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است كه با اين اعتبار، 70 طرح ماندگار در استان در حال اجرا هستند كه اين رقم بيشترين طرح استاني در سطح كشور است.
محرابيان عنوان كرد: خوشبختانه در بررسي هايي كه از طرح هاي مهر ماندگار خوزستان داشته ايم، كمترين ميزان ناهماهنگي و عدم پيشرفت در پرژه هاي مهر ماندگار استان مشاهد شد كه باعث اميدوار شد. /ب
برچسب ها: آسفالت ، راه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.