مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای جلب رضایت بخش خصوصی در ورزش، باید از سخت گیری ها کم کرد و از سرمایه گذاری آنها حمایت نمود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛محمدحسین نژادفلاح که در مراسم معارفه و تودیع رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران، سخن می گفت، افزود: مجموعه قوانین باید به گونه ای باشد که سرمایه گذاران با رضایت مندی در عرصه ورزش حضور پیدا کنند و عملکرد ما نیز در قبال بخش خصوصی، باید محبت آمیز و بدون سخت گیری باشد تا با دعوت از سرمایه گذاران بتوانیم سرانه ورزش تهران را افزایش بدهیم.
وی با اشاره به این موضوع که حوزه شمال غرب به عنوان پیشانی ورزش تهران شناخته شده، ادامه داد: در شمال غرب تهران، فضای ساخت و ساز متصور است و باید به سمتی رفت که با حمایت از بخش خصوصی، آنان را به سرمایه گذاری تشویق نمود. در واقع،‌ سرانه ورزش تهران متناسب با جمعیت نخواهد بود، مگر آنکه بخش خصوصی در این عرصه ورود کند.
نژادفلاح سرانه ورزشی استان تهران را کمتر از سایر استانها دانست و گفت: در این زمینه، استان تهران از همه محروم تر است و به تنهایی توان رسیدن به سرانه ورزشی مورد انتظار را نداریم، چرا که در پایتخت، اختیار همه پایگاه های قهرمانی با فدراسیون های ورزشی و به صورت ملی است، لذا حوزه شمال غرب تهران می تواند در تعامل نزدیک با صاحبان صنایع که علاقه مند سرمایه گذاری در ورزش هستند و برقراری ارتباط تنگاتنگ با آنها، نسبت به جبران این محرومیت، اقدام کند و نسبت به ایجاد پایگاه های قهرمانی قدمهای موثری بردارد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار