حضور بانوان در عرصه ورزشهای قهرمانی جهان از تاكیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان  رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین كشور

زنجان با بیان این مطلب گفت: كارشناسان علوم پزشكی و تربیت بدنی، اهمیت ورزش را برای بانوان به مراتب بیش از مردان می دانند.

 یزدانی افزود: این سازمان با این رویكرد برای حفظ سلامت و آماده نگاه داشتن بانوان در عرصه های مختلف برنامه های گسترده ای را تدوین كرده است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان تمام امكانات و بسترهای لازم در همه ورزشهایی كه بانوان ایرانی می توانند با حفظ حجاب در آن به فعالیت و رقابت بپردازند، آماده كرده است ا ز برگزاری برنامه های ورزشی عمومی همچون كوهپیمایی، راهپیمایی، تیر اندازی و برنامه های مفرح ورزشی در دستور كار این سازمان خبر داد.

رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین كشور،تصریح کرد: افرادی كه توسط پایگاه های استعداد یابی شناسایی و تحت آموزش های مختلف قرار گرفته اند با شركت در مسابقات مختلف، به مهارت و تجربه كافی برای حضور در میادین بین المللی دست می یابند.

یزدانی ادامه داد: برنامه های تخصصی توسط افراد متخصص این حوزه، برای آماده سازی و غربالگری بانوان قهرمان تدوین كرده اند كه برترین ورزشكاران انتخاب و برای حضور در مسابقات جهانی آماده می شوند.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از دهه فجر سال آینده از تیم های ورزشی سایر كشورها برای حضور در رقابت های جام فجر دعوت به عمل خواهد آمد که این خود عاملی برای اشاعه ارزشها وفرهنگ ایر انی واسلامی به سایر ورزشکاران می شود./س

 


برچسب ها: حضور ، بانوان ، ورزش ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.