فیلم تلویزیونی "عبور در غبار" و فیلم سینمایی "سهم گمشده" یکشنبه این هفته به ترتیب از سیماهای بوسنیایی و آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود.

*بینندگان شبکه سحر "عبور در غبار" را تجربه می کنند
فیلم تلویزیونی "عبور در غبار" یکشنبه این هفته ساعت 11:30 به وقت تهران به مدت 92 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، "عبور در غبار" به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. اصغر نیک سیرت ترجمه و سلما هاجرشیج ویراستاری این فیلم را برعهده داشته اند و علیرضا نجفی اپراتوری آن را انجام داده است.
فیلم تلویزیونی "عبور در غبار" به کارگردانی حجت‌ا... سيفي و تهيه كنندگي مهدي عظيمي مضموني اجتماعي دارد و به موضوع قاچاق سوخت پرداخته است.
این تله فیلم محصول سیما فیلم بوده و بازیگرانی همچون احمد نجفي، علي دهكردي، شهرام عبدلي، صادق هاتفي، مهرداد فلاحتگر، ابوالفضل همراه، حديثه تهراني و سميرا حسن‌پور به ایفای نقش در آن پرداخته اند.

*"سهم گمشده" شبکه سحر
مخاطبان سیمای آذری هم یکشنبه این هفته ساعت 16:15 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه به تماشای فیلم سینمایی "سهم گمشده" خواهند نشست.
بر اساس گزارش روابط عمومی شبکه سحر، "سهم گمشده" به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی محمدتقی انصاری محصول مشترک شبکه جهانی سحر و حوزه هنری است و در شهر باکو تولید شده است.
این فیلم به زبان آذری و با حضور بازیگران جمهوری آذربایجان از جمله  کامران یونس (طرلان)، گلزار قربان اوا (صنم)، آیشاد محمداف (دكتر روس)، خالده قلی اوا (زينب)، قربان مسیم اف (روح الدين)، مهربان خان لاوا (مادر طرلان) ، آلماز آمان اوا (اراده) و اتكم اسكندراف (دكتر) ساخته شده است.
"سهم گمشده" داستان یک خانواده اهل جمهوری آذربایجان را به تصویر کشیده است که پس از سالها انتظار به آرزوی دیرین خود یعنی داشتن فرزند دست می یابند. بعد از تولد نوزاد و مشکلاتی که بوجود می آید، پدر نوزاد به خاطر می آورد سالیان گذشته، برای برآورده شدن این آرزو، نذری برای شیرخواره اهل بیت امام حسین (ع) سپرده است که اکنون باید آن را به جا آورد ...
گفتنی است فیلم سینمایی "سهم گمشده" چندی پیش در اجلاس بین المللی مسئولان مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی اصغر (ع) که با حضور شخصيت‌های علمی، مذهبی و مسوولان احيای مراسم همايش شيرخوارگان حسينی در مشهد مقدس برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار