برنامه‏ های خودجوش محرم در دانشگاه‏های شاهرود آغاز شد و در نخستین گام، دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود به استقبال محرم رفتند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود با سیاه‌پوش کردن مسجد و حسینیه‌ دانشگاهشان، خود را برای ایام سوگواری محرم آماده کردند.

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تا پنجم آذر ماه به مدت 11 شب از ساعت 19:45 در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد شیرنگی از  قم و مداحی حسین کمالی از مشهد برگزار می‌شود.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شاهرود در مراسم عزاداری هیئت مذهبی بسیج دانشجویی در روز جمعه، 26 آبان در میدان امام خمینی(ره) تجمع کرده و به عزادارای با سایر دسته‌های عزادار بسیج پرداختند.

علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی، فعالیت‏های علمی دانشجویان شاهرودی نیز تعطیل نشده است و اعصر امروز، همایش راهکارهای موفقیت در رشته معماری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

این همایش به همت انجمن علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد و در آن، 100 نفر از دانشجویان رشته معماری در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

در این همایش، سعیدی‌پور مدرس دانشگاه و مشاور تخصصی رشته‌ معماری در زمینه راهکارهای موفقیت در کنکور کارشناسی‏ارشد معماری، اصول برنامه‌ریزی و مهارت تست‌زنی مطالبی ارائه کرد.

این همایش با هدف آموزش نکات تست‌زنی و روش حل مسئله، روش مطالعات و حسن شرکت در آزمون‌های آزمایشی قبل از کنکور و همچنین شرایط معماری در کشور برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه بود./ج1

برچسب ها: سمنان ، دانشگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.