مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل كشور گفت: پدافند غیرعامل حلقه مصون ساز كشور از هرگونه آسیب و توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سردار پاسدار محمد ذوالقدر در دیدار با استاندار استان مركزی افزود: پدافند غیرعامل از اولویت های مهم و حساس كشور است كه حفاظت از حوزه زیرساخت ها و آحاد مردم را در برابر تهدیدات و حوادث برعهده دارد.

وی اظهار كرد: استان مركزی در تبعیت از رهبرمعظم انقلاب درحوزه پدافند غیرعامل در كشور پیشرو است و با شرایط و تدابیر خاص توان مدیریت بحران در سطوح عالی را دارد كه این افتخاری بزرگ است.

دبیر كمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران صنعت هسته ای كشور بیان كرد: استان مركزی در قلب ایران اسلامی یكی از نقاط مهم در حوزه صنعت، كشاورزی، تاسیسات هایتك و هسته ای است و دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در این استان به منزله آمادگی در برابر تهدید و بحران است.

سردار ذوالقدر یادآور شد: با رایزنی های انجام شده بزودی آمبولانس ویژه حوادث پرتویی نیز به نجهیزات و زیرساخت های پدافند غیرعامل استان مركزی می پیوندد و نیاز است در سایه برنامه ریزی پهنای باند فیبرنوری در این منطقه هدف گذاری و دنبال شود.

وی اضافه كرد: استان مركزی امسال مقام نخست پدافند غیرعامل كشور را كسب كرده و استان های كشور باید از برنامه موفق استان مركزی الگو بگیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.