سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با تاکید بر روند رو به رشد تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: بازیکنان صبای قم برای کسب دومین پیروزی این فصل لیگ برتر مقابل تیم شهرداری اندیمشک در اوج آمادگی هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حامد بختیاری‌زاده امروز در قم با تاکید بر اینکه برای مدعی شدن در لیگ برتر فوتبال نوجوانان به زمان بیشتری نیاز داریم، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیم خوب است و با اینکه از چهار بازی این فصل چهار امتیاز گرفته‌ایم اما به آینده تیم امیدواریم.

وی درباره بازی هفته چهارم که با شکست سه بر یک صبای قم برابر تیم فوتبال نوجوانان ذوب آهن اصفهان به پایان رسید، عنوان داشت: بازی بسیار خوبی بود ولی به دلیل فشار زیادی که در لحظات پایانی به تیم نوجوانان صبا آمد، نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و متاسفانه در نیمه دوم سه بار دروازه ما باز شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم اضافه کرد: با اینکه در سومین بازی خارج از خانه، دومین باخت این فصل را متحمل شدیم اما انصافا بازیکنان ما در این بازی دوندگی خاصی داشتند و حتی بلافاصله بعد از گل دوم حریف یکی از گل‌ها را جبران کردیم و به تساوی هم امیدوار بودیم.

وی تصریح کرد: ما در چهار هفته سپری شده از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان با اینکه دو باخت متحمل شده‌ایم اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و با توجه به شرایط مسابقات نیاز داریم کمی زمان بگذرد تا تیم به هماهنگی لازم برسد.

بختیاری‌زاده با اشاره به وضعیت صبا در آستانه دیدار با تیم فوتبال شهرداری اندیمشک، عنوان کرد: در جدول رده‌بندی هنوز فاصله مدعیان با تیم‌های میانه جدول چندان زیاد نیست و امیدوار هستیم که با عبور از سد تیم شهرداری اندیمشک خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تیم با کمترین بضاعت و امکانات در مقایسه با رقبایی همچون استقلال اهواز، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و عملکرد تیم تا این هفته با تمام محدودیت‌ها قابل تقدیر است.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و شهرداری اندیمشک از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی قم در حالی برگزار می‌شود که در این گروه تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان هم اکنون با 9 امتیاز صدرنشین هستند و صبای قم با کسب چهار امتیاز از چهار بازی در مکان چهارم جدول قرار دارد./ج1

برچسب ها: قم ، فوتبال ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.