سخنگوی جنبش حماس در غزه تاکید کرد دیشب شب خوفناکی برای اسرائیل بود اما شبها و روزهای هولناک تری در انتظار صهیونیستها در برابر حملات موشکی مقاومت فلسطینی است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فوزی برهوم" در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاقصی گفت: گردانهای القسام امروز به پیروزی های واقعی در برابر اشغالگران به دست آوردند. گردانهای القسام شهرکهای صهیونیستی در مناطق مختلف را هدف قرار می دهد و به سوی هواپیماهای آنها موشک شلیک می کند.
برهوم افزود: مقاومت شهر تل آویو را که در آن تصمیم ترور احمد الجعبری گرفته شده بود، هدف قرار می دهد. موشک های فلسطینی اکنون به نزدیک کنست در قدس رسیده است. بدون شک روند تدریجی و فزاینده در عملیات سنگ سجیل ادامه خواهد داشت. اشغالگران تاکید کردند شب گذشته هولناک ترین شب برای این رژیم بود و ما می گوییم که این رژیم شب های بدتری پیش رو خواهد داشت. اشغالگران از تصمیم به ترور الجعبری پشیمان خواهد شد. بدون شک ما در شرایط جنگی در نوار غزه قرار داریم.
وی خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی تاکنون 95 درصد از توان امنیتی، نظامی و سیاسی خود را به کار گرفته است. کاترین اشتون مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا با این سخنانش که حملات اسرائیل به نوار غزه را درک می کند، موضع وقیحانه ای اتخاذ کرد. اسرائیل از حمایت آمریکا هم برخوردار است. ما سفر امروز نخست وزیر مصر به نوار غزه را گام شجاعانه ای می دانیم و از آن تقدیر می کنیم. حملات اسرائیل به غزه همچنان ادامه دارد و موشک های اشغالگران از هوا، زمین و دریا به سوی نوار غزه شلیک می شود. ما بر حق خود برای پاسخ دادن به حملات اسرائیل و مقاومت در برابر اشغالگران تاکید می کنیم. اشغالگران دچار سردرگمی شده اند و تصمیمات جنون آمیزی اتخاذ می کنند. آنها دیگر نمی دانند چه کاری باید انجام دهند. ما به ملت فلسطین وعده می دهیم که اقدامات غیرمنتظره دیگری هم انجام خواهد شد. ما دیگر حتی از یک قطر خون فلسطینی هم نخواهیم گذشت.
سخنگوی حماس گفت: هشام قندیل امروز در بیمارستان شفا در غزه شاهد مرگ یک نوزاد فلسطینی بود. نوار غزه باید شاهد کمک های بیشتر مصر باشد. دیگر کشورهای عربی مانند قطر، عربستان سعودی، اردن، امارات، الجزایر و تونس هم باید راه مصر را در پیش بگیرند و از مقاومت و پایداری نوار غزه حمایت کنند. امت عربی و اسلامی باید پیروزیها و موفقیت های مقاومت در نوار غزه را جشن بگیرد. اشغالگران در برابر ضربات مقاومت به شدت ضعیف شده است. به خواست خدا ما پیروز خواهیم شد.
فوزی برهوم افزود: اشغالگران در بحران و باتلاق واقعی گرفتار شده اند و به همین علت دست به دامن آمریکا و اروپا شدند تا آنها را نجات بدهند. سران اسرائیل تصور می کردند که با ریختن خون فلسطینی ها در انتخابات پیروز خواهند شد، اما اکنون در برابر حماقت خود باید هزینه های سیاسی ، امنیتی و نظامی بپردازند. اسرائیل باید تاوان این حماقت خود را پس بدهد و چند روز آینده روزهای سیاهی در تاریخ این رژیم خواهد بود. ما به ملت فلسطین تضمین می دهیم که مقاومت در شرایط خوبی قرار دارد و گردانهای القسام پیروز خواهد شد و ما بیانیه پیروزی را در همان مکانی که الجعبری ترور شد، قرائت خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار