رئیس هیئت اسکی استان تهران از نصب دستگاه جدید تله ‏اسکی ساخت متخصصان ایرانی با استفاده از امکانات داخلی در آبعلی خبر داد.

مرتضی ساوه‏ شمشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ورود بخش خصوصی در زمینه ارتقای تجهیزات مورد استفاده در پیست ‏های اسکی استان تهران از جمله برنامه‏ های پیش ‏بینی ‏شده هیئت اسکی این استان بود که خوشبختانه اقدامات در این زمینه به ثمر نشست.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تجهیزات جدیدی به عنوان آورده بخش ‏های خصوصی فعال در پیست اسکی آبعلی مجموعه‏ ای مناسب را فراهم آورده است و با نخستین بارش مناسب و کافی زمستانی همه آنها راه‏ اندازی می ‏شود.

ساوه ‏شمشکی اضافه کرد: همه تلاش ‏ها در شمال‏ شرق استان تهران و آبعلی برای تامین راحتی و رفاه علاقه ‏مندان به ورزش    ‏های زمستانی و تفرج‏ های مختص این فصل زیبا صورت گرفته است.

رئیس هیئت اسکی استان تهران از ساماندهی پیست آبعلی به عنوان قدیمی ‏ترین پیست اسکی کشور با نزدیک شدن به روز های بارش برف خبر داد و افزود: پیست اسکی آبعلی با قدمتی 70 ساله قدیمی ‏ترین مرکز استاندارد برای انجام ورزش ‏های زمستانی و تفرج مخصوص این فصل در کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به این قدمت، هیئت اسکی استان تهران ساماندهی پیست اسکی را در دستور کار امسال خود قرار داد.

ساوه‏ شمشکی اضافه کرد: خوشبختانه پیگیری ‏های مستمر مجموعه مدیریتی در این زمینه اثر بخش بود و پیست اسکی آبعلی امسال دچار تحولات بزرگی می ‏شود.

رئیس هیئت اسکی استان تهران افزود: یکی از دستگاه‏ های تازه نصب شده در پیست اسکی آبعلی، «تله سی ‏یژ» است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.