معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومت استان تهران از تشدید برخورد و جریمه با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم خبر داد.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای مقابله با تخلفات صنفی که مهمترین این تخلفات نیز که گران فروشی و احتکار است سازمان تعزیرات برآن شد تا با تشکیل 6شعبه سیار رسیدگی با تخلفات در شهر تهران و8شعبه سیار نیز در شهرستانهای تهران آن هم به صورتیکه به هر شهرستان یک شعبه سیار رسیدگی به تخلفات اختصاص داده شده است؛ در همین راستا به تمامی تخلفات در ایام ماه محرم در مکان تخلف رسیدگی و رأی و حکم نهایی در محل صادر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به آغاز ماه محرم ماه سالار شهیدان امام حسین (ع) در صورت بروز تخلفاتی در این ایام با متخلفین به شدت بیشتری برخورد قانونی و جریمه سنگینی خواهیم کرد.

بزرگمهر صادق نیچکوهی با اختصاص 14 شعبه سیار رسیدگی به تخلفات در استان تهران پرونده ها فوری و با جدیت قاطع در محل تخلف رسیدگی می شود.

وی در ادامه بیان کرد: نامه ای به مراجع نظارتی و اصناف و دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده تا با نظارت دقیق بر اقلام وکالاهای ضروری جلوی تخلفات را بگیرند و دانشگاه علوم پزشکی باید نظارت دقیقی بر بهداشتی و غیر بهداشتی بودند اقلام و کالاهای اساسی همانند روغن ، برنج و ... داشته باشند .

وی در خاتمه افزود: در همین راستا 4شنبه هفته گذشته یک فروشگاه عرضه کننده که 7000حلب روغن را گرانفروشی کرده از سوی سازمان تعزیرات محکوم و به میزان 420میلیون ریال جریمه شد و در تخلفی دیگر نیز فروشگاه دیگری 1000حلب روغن را که هفته گذشته با قیمت بالاتری فروخته بود به جزای نقدی 100میلیون ریالی محکوم شد.

گفتنی است: این معاونت با مراجع نظارتی برای برقراری گشت های سیار در ایام ماه محرم اعلام آمادگی کرده است./ل
برچسب ها: شعبه ، سیار ، رسیدگی ، تخلفات ، گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار