اطلاعات 6 هزار عنوان کتاب و مجله و 68 دانشگاه پژوهشگاه در فروشگاه مجازی مرکز نشر دانشگاهی وجود دارد.

بهمن حاجی پور، رئیس مرکز نشر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي  باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز نشر دانشگاهی براساس رسالت خود در تامین منابع اطلاعاتی مورد نیاز علمی کشور با همکاری دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، موسسات و مراکز علمی پژوهشی کشور و با حمایت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1388 طرح شعف شبکه عرضه فراگیر کتاب دانشگاهی را راه اندازی کرد.

وی افزود: این شبکه توزیع و فروش انبوه آثار مراکز پژوهشی و دانشگاهی کشور را در فروشگاه مرکزی خود و یا فروشگاه مجازی برعهده دارد.

حاجی پور تصریح کرد: اکنون با گذشت دو سال از آغاز به کار آن امکان فروش بیش از 6 هزار عنوان کتاب و مجلات علمی تخصصی 68 دانشگاه، پژوهشگاه و موسسات و مراکز علمی- پژوهشی در فروشگاه مجازی مرکز نشر دانشگاهی فراهم است.

* دسترسی به بزرگترین بانک اطلاعاتی کتاب در مرکز نشر دانشگاهی  
وی در خصوص سایر امکانات و ویژگی های این شبکه اظهار داشت: امکان دسترسی آسان به بزرگترین بانک اطلاعاتی کتاب های دانشگاهی ایجاد شبکه ای از ناشران دانشگاهی در جهت ارتقای خدمات به جامعه علمی کشور، عرضه بیش از 6 هزار عنوان کتاب در فروشگاه مجازی مرکز نشر دانشگاهی به سایت www.bookiup.ir ، ارتقای شیوه فروش از طریق فروشگاه مجازی مرکز نشر دانشگاهی به موازات رشد و توسعه فناوری، بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی کتاب دانشگاهی در فضای مجازی، دسترسی داشتن به جدیدترین کتاب های منتشر شده مراکز دانشگاهی، دسترسی سریع و آسان کاربران و حفظ کامل حق مالکیت مادی و معنوی ناشران از جمله امکانات و ویژگی های این شبکه به شمار می آید.

حاجی پور به اعضای شبکه شعف ( شبکه عرضه فراگیر کتاب دانشگاهی) اشاره کرد و گفت: 68 دانشگاه و پژوهشگاه و مرکز مطالعات و مراکز منطقه ای، موسسه ها، مجتمع ها و البته جهاد دانشگاهی و بنیاد دانشنامه نگاری ایران از جمله اعضای شبکه شعف به شمار می آیند.

وی در پایان گفت: جهت کسب اطلاعات بیشتر علاقه مندان می توانند به سایت www.iup.ac.ir مراجعه کنند./ح

برچسب ها: کتاب ، فوشگاه ، مجازی ، مرکزنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار