سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)نوشت: فدراسیون والیبال ایران میزبان سمینار دوره تخصصی دفاع وسط است که به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در ادامه این گزارش تصریح شده است، دوره تخصصی دفاع وسط به طور رسمی صبح روز شنبه 20 آبان ماه در تهران با تدریس "آداچی تاتسویا" از ژاپن آغاز شد.در مراسم افتتاحیه این دوره "محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال ایران ، دکتر "نادر شوندی" رییس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال ایران و دکتر "خسرو ابراهیم" رئیس سازمان تیم ملی والیبال ایران حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، "آداچی تاتسویا" در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: " از اینکه پس از 17 سال دو باره به تهران می آیم، بسیار خوشحال هستم. والیبال در کشور شما از آن زمان تا کنون بسیار پیشرفت کرده است. در حال حاضر شما رهبر والیبال آسیا هستید و برای حفظ این عنوان و جایگاه باید والیبال پایه ای خود را قوی کنید.
برگزاری دوره های مختلف  FIVB  به شما در پیشرفت آموزش تکنیک ها کمک  خواهد کرد. بازیکنان ایرانی از نظر آمادگی جسمانی و قدرت بدنی در وضعیت خوبی هستند."فدراسیون جهانی والیبال در ادامه این گزارش تاکید می کند: 30 بازیکن شامل 20 مرد و 10 زن در این دوره شرکت کردند که بیشترشان بازیکنان اسبق تیم های ملی زنان و مردان هستند که به عنوان مربی در رده ها و تیم های مختلف در حال فعالیت هستند.
FIVBدر ادامه این گزارش به سخنان دبیر کل فدراسیون والیبال در مراسم افتتاحیه این دوره اشاره می کند و می نویسد: افشار دوست در مراسم افتتاحیه علاقه مربی و شرکت کنندگان ایران را برای حضور در اینگونه دوره ها مورد ستایش قرار می دهد و از FIVB برای برگزاری این سمینار در ایران تشکر می کند.
همچنین شوندی رییس کمیته پژوهش و آموزش فدراسیون والیبال ایران در مراسم افتتاحیه دوره می افزاید: "کلاس های تئوری این سمینار صبح ها خواهد بود و عصرها نیز به بحث های عملی پرداخته می شود.
 در این دوره به موضوعات مختلف از جمله حرکتهای پایه بازیکنان میانی،  روش های پیشرفته، آمادگی جسمانی، آمادگی ذهنی و سیستم ها و تکنیکهای پیشرفته جدید پرداخته می شود.
گفتنی است دوره تخصصی دفاع میانه عصر دیروز و پس از پنج روز کار عملی و تئوری به پایان رسید./مح
برچسب ها: والیبال ، fivb ، سمینار ، دفاع وسط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار