پرداخت همراه مقوله ای است که از حدود 10 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت های مختلفی در دنیا روی این موضوع کار می کنند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرویس کیف پول همراه جیرینگ که با ایجاد بستر و فرهنگ سازی استفاده از خدمات کیف پول همراه، پا به عرصه خدمات مالی و پرداخت همراه گذاشت، برای افرادی از جامعه است که یا حساب بانکی ندارند (Un Banked) و یا دسترسی مناسبی به شبکه بانکی ندارند(Under Banked).
 
مسئول روابط عمومی جیرینگ اعلام داشت:در واقع بازار هدف کیف پول همراه جیرینگ، پول های خرد و جایی که بانکها حضور ندارند و یا دسترسی به آنها به سادگی میسر نیست بوده و کلیه مشترکین همراه اول می توانند پس از شارژ کیف پول همراه خود، با این وجه جیرینگی، از خدمات پرداخت خرد از قبیل خرید شارژ اعتبار، پرداخت قبوض، انتقال وجه استفاده کنند.
 
براي استفاده از اين خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها نیست و كليه اين امكانات در بستر امن و سریعUSSD همراه اول و با شماره گیری کد #123* ارائه می‌شود.
 
خدمات کیف پول همراه جیرینگ شامل خرید شارژ آنی (Top up) سیم کارتهای اعتباری همراه اول برای خود و دیگران، پرداخت قبوض تلفن همراه (بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت) و انتقال وجه به حساب جیرینگی دیگران است.
 
همچنین در حال حاضر امکان پرداخت قبض تلفن ثابت بدون وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و تنها با وارد کردن شماره تلفن خط تلفن، برای مشترکین استان مرکزی فراهم شده است و بزودی شاهد ارائه این خدمت در سایر استانها نیز خواهیم بود.
 
سرويس خرید و انجام پرداخت های روزانه نيز يكي از خدمات جيرينگ است كه فعلا به‌صورت گسترده به بهره‌برداری نرسیده است. با اين سرويس می¬توان از طریق کیف پول همراه خود از فروشگاه¬های طرف قرارداد با جیرینگ، خرید کرد.  
 
کلیه این خدمات، بدون نیاز به نصب نرم¬افزار، بر روی تمامیگوشی¬های تلفن همراه و فقط با شماره‌گیری یک کد USSDقابل استفاده هستند. ضمن اینکه مشتریان جیرینگ، هزینه ای بابت استفاده از زیرساخت ارتباطی (هزینه پیامک و یا استفاده از GPRS)پرداخت نمی کنند.
 
در حال حاضر در انجمن GSMA، جیرینگ به عنوان اولین و تنها "کیف پول همراه" ایران به رسمیت شناخته شده و مجوز واریز وجه به کیف پول الکترونیکی نیز از بانك مركزي دريافت شده است.

علاقمندان برای ثبت نام در این سیستم می توانند این روزها به غرفه جیرینگ در نمایشگاه تلکام واقع در سالن 7 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.jiring.ir  مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.