در دور رفت مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران دو یکشنبه سخت برای جبران مافات تیم ها وجود دارد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در نخستین بازی این هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه که در جایگاه ششم جدول قرار دارد و در هفته ششم نیز سومین شکست خود را در برابر سایپا تجربه کرد، در ارومیه در حالی که احسن ا.. شیرکوند لیبروی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد، میزبان پیکان تهران تیم سوم جدول لیگ برتر است. تیم والیبال ساپپا نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال که هفته قبل بازی سختی را مقابل ارومیه داشت و موفق به شکست 3 بر 2 این تیم شد، در هفته هفتم در کرج میزبان شهرداری تبریز است.
 سایپا و نماینده تبریز به ترتیب با 9 و 8 امتیاز در مکان های هفتم و هشتم جدول این رقابت ها قرار دارند و پیروزی هر کدام می تواند منجر به بهبود جایگاهش در جدول این رقابت ها شود.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در حال حاضر با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد در هفته هفتم این رقابت ها در سالن المپیک گنبد میزبان متین ورامین است.
متین ورامین که با 12 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، برای حفظ جایگاهش و حتی یک پله صعود باید حتما پیروز این میدان باشد.تیم والیبال باریج اسانس کاشان دیگر تیم قعر جدولی این رقابت ها در هفته هفتم میزبان پیشگامان کویر، صدرنشین این رقابت ها خواهد بود.
پیشگامان که بعد از شش هفته مبارزه، شیرینی صدرنشینی در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند، می تواند در این بازی جایگاه صدرنشینی خود را تحکیم بخشد. ولی باریج اسانس هم در خانه حریف دست و پا بسته ای نیست.
در پنجمین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال نوین کشاورز در خانه والیبال تهران میزبان نماینده بندرعباس است. آلومینیوم المهدی بندرعباس که در هفته ششم در ورامین مغلوب متین شد و با پنج امتیاز در رتبه نهم قرار دارد، به مصاف حریفی می رود که چهار امتیاز دارد و در یک پله پایین از خود قرار دارد. پیروزی برای هر دو تیم در این بازی مهم است، اما تغییری محسوس در جایگاه خود در جدول نخواهند داشت و تنها تیم پیروز جایگاه نهم را از آن خود خواهد کرد.
در چهل و دومین بازی لیگ برتر و ششمین بازی هفته هفتم این رقابت ها دو تیم کاله و میزان در آمل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قهرمان دوره گذشته این رقابت ها که هفته قبل با شکست 3 بر صفر مقابل پیشگامان صدر جدول را به این تیم یزدی واگذار کرد، تمام سعی خود را برای بازگشت به جایگاه قبل خود خواهد کرد، هر چند این بازگشت در این هفته کمی سخت است. چرا که در صورت شکست پیشگامان و پیروزی کاله تحت شرایطی محقق می شود.
برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه - ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیکان تهران، سالن غدیر کرج
ساعت 17، سایپا البرز –شهرداری تبریز، سالن انقلاب اسلامیگنبد -
ساعت 17، جواهری گنبد – متین ورامین، سالن المپیک کاشان
ساعت 17، باریج اسانس – پیشگامان کویر یزد، سالن تختی تهران
ساعت 17، نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی ، خانه والیبالآمل
ساعت 17، کاله مازندران – میزان خراسان، سالن پیامبر اعظم
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته ششم به قرار زیر است:1- پیشگامان کویر یزد 17امتیاز 2- کاله مازندران 15 امتیاز3- پیکان تهران 13 امتیاز4- متین ورامین 12 امتیاز 5- میزان خراسان 11 امتیاز6- شهرداری ارومیه 10 امتیاز 7- سایپای البرز 9 امتیاز8- شهرداری تبریز 8 امتیاز9- آلومینیوم المهدی 5 امتیاز10- نوین کشاورز 4 امتیاز11- باریج اسانس 3 امتیاز12- بازرگانی جواهری یک امتیاز/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار