عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت‌ ملي مجلس ‌با اشاره به اقدام اخير وزارت اطلاعات گفت: دستگاه‌ اطلاعاتي کشورمان در مقايسه با ساير سرويس‌هاي اطلاعاتي دنيا در موقيعيت و جايگاه برجسته‌تري قرار دارد و اين برتري به دليل دينداري و انقلابي بودن سرويس اطلاعاتي جمهوري اسلامي نسبت به سايرين است.

محمدحسن آصفري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ‌اقدام اخير وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در دستگيري عناصر تروريست وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه گفت: امروز وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) از يک اقتدار و قدرت ارزشمندي برخوردار بوده و نشان دادند که در تمام عمليات‌هاي خود مقتدرانه و با سرعت عمل بالايي رفتار مي‌كنند.

وي افزود: اين اقدام مقتدرانه دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران مسبوق به سابقه بوده و ما در دستگيري عوامل تروريستي چابهار همچنين دستگيري و انهدام گروهک تروريستي به سرکردگي ريگي شاهد اقدامي خردمندانه از اين سرويس اطلاعاتي بوديم.

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي مجلس تصريح کرد: دستگاه‌ اطلاعاتي کشورمان در مقايسه با ساير سرويس‌هاي اطلاعاتي دنيا در موقيعيت و جايگاه برجسته‌تري قرار دارد و اين برتري بدليل دينداري و انقلابي بودن سرويس اطلاعاتي جمهوري اسلامي نسبت به سايرين است.

اين نماينده مجلس نهم در پايان اظهار داشت: دشمنان ما به دليل ناکامي در تهديدها و تحريم‌هاي خود دست به کثيف‌ترين جنايت‌ها نظير ترور و عمليات تروريستي مي‌زنند اما بايد از اين اقتدار و قدرت سرويس اطلاعاتي جمهوري اسلامي درس بگيرند و بدانند هيچگاه به فضل الهي در سياست‌هاي خصمانه خود موفق نخواهند بود.

گفتني است وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي از دستگيري تعدادي از عناصر تروريستي وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه خبر داد كه قصد داشتند با انجام جندين مورد بمب‌گذاري در شبكه انرژي استان خوزستان در امنيت اين استان اخلال ايجاد كنند.
انتهاي‌ پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار