نخست وزیر دولت منتخب فلسطین امروز در اظهاراتی تاکید کرد: مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه می یابد،

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه در سخنانی مهم درمورد اوضاع غزه و خطاب به مردم فلسطین و کشورهای عربی، یاد شهیدان مقاومت فلسطینی را گرامی داشت.

هنیه با گرامیداشت یاد شهید احمد جعبری از رهبران فلسطینی گفت وی زندگی خود را در راه عبادت و جهاد و آزادی فلسطین و مسجد الاقصی گذراند و در این راه به شهادت رسید و تشییع گسترده او توسط مردم فلسطین، نشان این فداکاری است. هنیه فلسطین را جزئی از عالم اسلامی دانست و گفت خون این شهیدان هدر نخواهد رفت بلکه دشمن را رسوا خواهد کرد ، شهادت این رزمنده فداکار فلسطینی در واقع زندگی ابدی است و باعث سربلندی امت اسلامی است و دشمن صهیونیست را نابود خواهد کرد.

 اسماعیل هنیه شهادت رهبران جهادی را باعث اندوه دانست و با این حال گفت شهادت آنان مرگ در راه خداست. هنیه شهادت احمد جعبری را همزمان با آغاز سال جدید هجری نشان بزرگی او دانست و گفت چه سعادتی بزرگتر از شهادت که هجرت واقعی به سوی خداست ، هجرت به سوی خدایی که پیروزی ستمدیدگان را تضمین کرده است.

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین مناسبت دوم را، همزمانی شهادت احمد جعبری با بازگشت از حج و زیارت خانه خدا دانست و گفت وی از حج جسمانی به حج روحانی رفت و از مسجد الحرام به مسجد الاقصی آمد و در راه خدا به شهادت رسید.

وی شهادت رهبران فلسطینی را پیش از شهادت رزمندگان، نشان افتخار رهبران فلسطینی دانست و گفت دشمن صهیونیستی به قتل و جنایت عادت کرده است و فتنه جدیدی را برضد غزه آغاز کرده است، با این حال فتنه ای جدید برضد مردم غیر نظامی و کودکان و این نشان وحشت و زبونی مقامات رژیم صهیونیستی است.

هنیه تاکید کرد شهادت رهبران و مجاهدان فلسطینی، مقاومت را پایان نمی دهد بلکه آنرا تقویت می کند. وی گفت ما با وجود بمباران هوایی و زمینی که نشان وحشی گری رژیم صهیونیستی است همچنان به مقاومت خود ادامه می دهیم.
برچسب ها: هنیه ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار