سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: اگر در 2 وزن، کشتی گیرانمان آن طور که انتظار داشتیم مبارزه می کردند حتماً پیروز می شدیم.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار وررشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: خیلی دیر تیم پرسپولیس تمرینات مشترک خود را آغاز کرد، ضمن آنکه با توجه به اتفاقاتی که در مورد بهنام احسان پور کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم تیم ما بوجود آمد با تمرکز کافی به مصاف تیم ثامن الحجج (ع) نرفتیم.

وی ادامه داد: علیرضا گودرزی و عباس طحان می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و اگر آن طور که ما انتظارداشتیم عمل می کردند به طور حتم تیم ثامن الحجج (ع) را شکست می دادیم.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: دیدار با تیم ثامن الحجج(ع) با هرکیفیتی به پایان رسیده و سعی خواهیم داشت با برطرف کردن نقاط ضعف بچه ها در هفته های آینده تیم بهتری را جمع و جور کنیم تا شکست مقابل نماینده سبزوار را جبران کنیم .

محمدی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی که داریم ابتدا به فکر صعود به مرحله بعدی رقابتهای لیگ هستیم و پس از آن برای حضور در فینال تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در حالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس جویبار با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میزبان خود ثامن الحجج(ع) سبزوار شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار