در محضر بزرگان فرصتی است برای آموختن نکاتی که در هیچ کتابی یافت نمی شود و در واقع راه میان‌بری است به سوی خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
استاد فاطمي نيا درباره شيوه صحيح ابراز ارادت به ساحت اهل بيت (ع) مي فرمايند: «تشيع اين نيست که آدم موقع سينه زدن بالا بپرد، اسم امام حسين عليه السلام را نصفه نيمه ببرد. يکي از اهل علم حالش به هم خورده بود. مي گفت عده اي را ديده بود که روي زمين خوابيده بودند روي زمين مي کشيدنشان، صورتشان به زمين کشيده مي شد و خون جاري شده بود؛ حال اهل علم بد شده بود. ائمه راضي اند به اين؟
ما عاشق اهل بيت (ع) هستيم اما ببينيد واقعا اهل بيت راضي اند از اين حرکت؟ وقتي بنا بشود عالم برود کنار، محور بشود يک جوان؛ اين جوان همه کار مي کند ديگر. اعتقادات که نبايد از بين برود. ببينيم اهل بيت از ما چه مي خواهند. رضايتشان در چيست؟ شيعه کيست؟ شيعه علامه اميني است که تشيع را روشن کرده و زحمت کشيده است. شيعه، شرف الدين است. شيعه، علامه ميرحامد حسين هندي است و امثالهم. زحمت کشيدند بحث علمي کردند. علامه اميني زحمت کشيده به اين رسيده که حديث غدير از 360 طريق نقل شده است... شيعه ايشان است.»


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار