سرهنگ" طالبي " رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم از کشف بيش از 17 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در استان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ با انجام فعاليت هاي شبانه روزي موفق شدند ، بيش از 17 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را كشف و ضبط کنند . 
وي ادامه داد: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق مواد مخدر و عبور آن از استان ، بلافاصله مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استقرار و کنترل محورهاي ورودي استان به يک دستگاه خودرو کاميونت خاور مشکوک و آن را متوقف کردند .
سرهنگ" طالبي " افزود: در نهايت ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق شدند حدود 17 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و راننده و سرنشين خودرو را نيز دستگير کنند.
گفتني است ، راننده و سرنشين خودرو کاميونت خاور ، به همراه مواد مکشوفه جهت بررسي و تکميل تحقيقات به مراجع قضايي استان تحويل شدند./ف
برچسب ها: تریاک ، قم ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار