رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي از كشف يك ميليارد و500 ميليون كالاي قاچاق از يكدستگاه كانتير در شهر اراك خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس  سرهنگ رضا احمدي گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در ادامه روند مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق و بر اساس اخبار واصله مبني بر قاچاق كالا از محور وروي سردشت اراك موضوع را در دستور كار خود  قرار داده و خودرو هاي مظنون به حمل كالاي قاچاق رامورد بررسي و بازديد قرار دادند .
وي افزود: ماموران انتظامي حين كنترل خودرو هاي عبوري، يكدستگاه كانتينر را متوقف و از راننده در خصوص بار و مبدا و مقصد آن تحقيق كردند كه عنوان كرد بار كاميون شامل مجسمه هاي شيشه اي مي باشد كه از خرمشهر بارگيري شده و عازم بابل است . 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت:با بررسي هاي بيشتر ماموران مشخص شد بار كاميون با مدارك ارائه شده مطابقت ندارد و قاچاق مي باشد . 
سرهنگ احمدي عنوان داشت: كالاي قاچاق شامل 480 كارتن انواع ساعت مچي،ماشين حساب،لوازم التحرير و غير به ارزش تقريبي يك ميليارد و 50 0ميليون ريال مي باشد . 
وي در پايان عنوان داشت: راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده جهت رسيدگي به اداره گمرك استان معرفي شد ./ف
برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار