معاون امور مجلس، حقوقي و استانهاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، گفت: بازرس هاي دوره اي از استانها به منظور انتقال تجارب موفق کاري به آنها و رفع مشکلات و نارسايي هاي احتمالي صورت مي گيرد.

موالي زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: بازرسي از استانها در راستاي تاکيدات وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مبني بر حضور در استانها و انتقال تجارب موفق کاري به آنها و نيز رفع مشکلات و نارسايي هاي احتمالي صورت مي گيرد.
وي افزود: اين اقدام به صورت دوره اي و موردي به منظور ارزيابي و بررسي عملکردها با هدف شناسايي نقاط قوت و تقويت نقاط ضعف و براي رضايت مردم و تکريم ارباب رجوع صورت مي گيرد و به هيچ وجه قصد مچ گيري ندارد.
معاون امور مجلس، حقوقي و استانهاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، خاطرنشان کرد: اين وزارتخانه در نتيجه ادغام هاي اخير به صورت يک وزارتخانه حقوقي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي درآمده است که در اين راستا تنوع و تعداد ماموريت ها و رسالت ها در تشکيلات جديد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مورد تاکيد است که ياري و تعامل دستگاه هاي تابعه را در تمامي استانها به منظور دستيابي به اهداف پيش بيني شده در منشور کاري مي طلبد./ف
برچسب ها: بازرسی ، استانها ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار