دبیر هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از اعزام 3 نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وحید اثنی عشری گفت: این مسابقات با حضور حدود 60 نفر از ورزشکاران 30 استان کشور در روز یکشنبه 28 آبان ماه در تهران برگزار می شود و 3 نماینده خراسان رضوی در این رقابت ها حضور دارند.

وی افزود: دور دوم مسابقات انتخابی نفرات اعزامی به رقابت های جایزه بزرگ کشور امروز 25 آبان ماه با حضور حدود 20 نفر از ورزشکاران استان در باشگاه بیلیارد تشریفات مشهد برگزار می شود و 2 نفر برتر اعزامی به این مسابقات مشخص خواهد شد.

اثنی عشری خاطرنشان کرد: در روز شنبه 20 آبان ماه دور اول مسابقات انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های اسنوکر جایزه بزرگ کشور برگزار شد و میلاد کاشانی با کسب بیشترین امتیاز در بین 16 شرکت کننده مجوز حضور در تهران را بدست آورد.

دبیر هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی همچنین از برگزاری سومین مجمع باشگاه های بیلیارد استان خبر داد و افزود: در این مجمع که هفته آینده برگزار می شود به بررسی مشکلات باشگاه های خراسان رضوی و تصمیم گیری در مورد برگزاری سومین دوره لیگ برتر استان پرداخته خواهد شد. /س


برچسب ها: دبیر ، هیات ، بولینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.