مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت : خوشبختانه با توجه به همه تحریم ها تولید خودرو دراین شرکت به صورت عادی ادامه دارد .

 جواد نجم الدین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان با اعلام این خبر ، همچنین از افزایش تولید خدرو در کشور خبر داد و افزود : امیدورایم با برنامه ریزیهای انجام شده به زودی زود تولید خودرو را به بالای دو هزار دستگاه در روز برسانیم .

وی تولید خودرو 206 کاملا ایرانی در ایران خودرو را هم نوید داد و گفت : بخشی از قطعات خودرو و فن اوری ان در اختیار شرکت های صاحب نام خارجی بود که با توجه به قطع ارتباط شرکت پژو با ایران و ادامه تحریم ها از ورود قطعات به کشور جلوگیری شد ولی خوشبختانه کارشناسان و متخصصان شرکت ایران خودرو با طراحی و ساخت این قطعات توانستند به فناوری ساخت این قطعات دست پیدا کنند .

مدیر عامل شرکت ایران خودرو افزود : با دست یابی به این فناوری قطعات این شرکت در داخل تامین شد و تا دو هفته آینده تولید پژو 206 ایرانی در دستور کار این شرکت قرارمی گیرد .

نجم الدین همچنین کاهش مصرف سوخت خودروها را از برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت : در برنامه داریم تا مصرف سوخت خودروها را سالانه بین دو تا پنج دهم لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش دهیم تا در سال 95 به 8/6 دهم لیتر در هر 100 کیلومتر برسیم .

وی گفت : برگزاری این سمینار می تواند کمک زیادی در تحقق کاهش مصرف سوخت ، کاهش آلایندگی ها ، و مصرف سوخت بهینه و بکارگیری فن اوریهای جدید داشته باشد .

مدیر عامل شرکت این خودرو همچنین ایجاد و افزایش واحد های تولید قطعات خودرو در استان سمنان را برنامه اینده این شرکت اعلام کرد و گفت : در یکی از شهرستانهای این استان خط تولید موتور راه اندازی خواهد شد و این استان به یکی از مراکز تولید موتور این شرکت تبدیل خواهد شد ./س

برچسب ها: تولید ، خودرو ، عادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.