حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد مقدس در ماه محرم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: برنامه های محرم مسجد مقدس جمکران با برافراشته شدن پرچم حرم امام حسین(ع) بر فراز مسجد مقدس جمکران، آغاز می شود.
وی گفت: این پرچم مبارک، هدیه متولیان حرم حضرت سیدالشهدا(ع) به مسجد مقدس جمکران است که این پرچم از امشب، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا، در این مکان مقدس نصب می شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه های محرم، به صورت سه وعده ای، صبح، ظهر و شب، در این مکان مقدس برگزار می شود؛ مراسم زیارت عاشورا هر روز صبح از ساعت هفت با اجرای مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.
وافی گفت:مراسم سخنرانی هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت الاسلام میردامادی برگزار می شود که پس از سخنرانی مراسم مداحی و سینه زنی نیز برگزار می شود.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه دوازدهم محرم الحرام نیز در ساعت 16 مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه با حضور و اجرای حاج علی مالکی برگزار می شود؛ همچنین مراسم دعای توسل این شب نیز با حضور و سخنرانی آیت الله نمازی و مداحی حاج احمد زین العابدین برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.