فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: وجود بصیرت در انسان موجب شناخت و آگاهی از باورهای دینی و اعتقادی شده که تمام بسجیان باید الحاق آن در وجود خود را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار علی نصیری در اولین همایش حلقه‌های صالحین بسیجی که در حرم عبدالعظیم شهر ری برگزار شد در خصوص بیم دشمنان از گسترش انقلاب‌های آزادانه‌ای مانند انقلاب اسلامی ایران در کشورهای دیگر اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام همواره همانند 33 سال گذشته از این انقلاب که به طور آزادانه و توسط مردم صورت گرفت ترسیده و بیم دارند به طوری که با توجه به تحولاتی که در منطقه صورت گرفته است این ترس آنها از گسترش چنین انقلابی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروز تمام دشمنان اسلام در حال جنگ با ایران از نوع امروزی یعنی جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: جنگ نرم همواره گسترده‌تر و وسعت عمق بیشتری از نظر آسیب رساندن به مردم کشور دارد که در این بین تمام مردم به خصوص بسیجیان باید شناخت و راه مقابله با آن را فرا بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: از دیگر عواملی که در راه مقابله با دشمنان باید شناخت و از آن در این راه استفاده کرد بصیرت‌گرایی است.

سردار نصیری ادامه داد: وجود بصیرت در انسان موجب شناخت و آگاهی از باورهای دینی و اعتقادی است، که تمام بسیجیان باید الحاق آن در وجود خود را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: 9131 حلقه صالحین بسیجی در استان تهران تمام ظرفیت خود را به منظور شناخت هر چه بیشتر بسیجیان از بصیرت‌گرایی به کار گرفته است و  با گسترش و افزایش این حلقه‌های صالحین در کشور امیدواریم بتوانیم یک ایده نو و جدیدی را در بین بسیجیان آغاز کرده و همواره آنرا ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نداشتن بصیرت در بسیجیان را موجب انحراف آنها دانست و تصریح کرد: همانطور که در فتنه سال 88 شاهد آن بودیم که افرادی از خودمان به دلیل نداشتن بصیرت منحرف شده و راه دشمنان اسلام و غرب را در پیش گرفتند.

سردار نصیری خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا این موضوع یک امر واجب و خواسته فرمانده کل قوا نیز است.

وی در خاتمه اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی که هم اکنون در کشور در حال پیگیری از سوی تمام مسئولان است نیز بسیجیان باید نقش خود را ایفا کرده و نسبت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همراهی مردم حرکت کنند تا گامی مثبت در تحقق این امر مهم در کشور بردارند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نصیری ، همایش ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار