نایب رییس موسسه جهانی هنرهای رزمی کاتو اظهار داشت: خراسان رضوی ظرفیت لازم برای اعزام یک تیم کامل و قدرتمند به المپیادهای جهانی هنرهای رزمی را دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، یعقوب احراری وردی که در رقابت‌های المپیاد جهانی هنرهای رزمی فروردین ماه امسال در روسیه توانست مدال طلای دو رشته دفاع شخصی و کیک بوکسینگ را کسب کند، گفت: حمایت های خوبی از سوی هیات ورزش های رزمی استان از ورزشکاران رزمی انجام می شود اما مشکلات مالی همچنان گریبان گیر همه ورزش هاست.

وی ادامه داد: با این وجود رایزنی هایی با کمیته ملی المپیک و فدراسیون های مختلف ورزش های رزمی در حال انجام است تا یک تیم کامل از خراسان رضوی به المپیاد جهانی هنرهای رزمی سال آینده اعزام شود.

مسوول کمیته شهرستان های هیات ورزش های رزمی خراسان رضوی افزود: اقدامات اولیه از سوی هیات استان برای برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی برای تشکیل تیم منتخب ورزش های رزمی استان در بهمن ماه امسال انجام و برای شرکت تمامی ورزشکاران رزمی کار استان در این مسابقه برنامه ریزی شده است.

احراری وردی که دارنده مدرک مربیگری رشته های ووشو، کشتی و کیک بوکسینگ می باشد و به عنوان دبیر آموزش و پرورش شهرستان خواف نیز فعالیت می کند در مورد وضعیت خود اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر مربیگری در شهرستان خواف تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده ادامه می دهم و در صورت اعزام به عنوان مبارز در این رقابت ها مسابقه خواهم داد.

وی ضمن تشکر از حمایت های هیات ورزش های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای کسب موفقیت هایش ابراز امیدواری کرد: با همکاری کمیته ملی المپیک و حمایت های هیات ورزش های رزمی استان تیمی کامل از ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت های بین المللی حضور داشته باشد تا برای استان افتخار آفرینی کند./س


برچسب ها: نایب ، رییس ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.