معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، از كسب عنوان برتر شورای آموزش و پرورش این استان در كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

یزدان جلالی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، به علت برگزاری جلسات منظم و ارتقای كیفی عملكرد سال گذشته، رتبه نخست كشور را به دست آورده است.

وی با بیان این كه این شورا، نقش مهمی در بالا بردن كیفیت آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی دارد، افزود: استفاده و بهره گیری از نظرات كارشناسی در تصمیمات شورای آموزش و پرورش می تواند در افزایش بازدهی تأثیرگذار باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اولویت بندی نیازهای آموزشی به عنوان یك ضرورت گفت: باید برای تجهیز مدارس به ویژه در بخش فنی و حرفه ای و كار و دانش، نیازسنجی و اولویت بندی واحدهای آموزشی استان انجام شود.

حمیدرضا فروزنده افزود: سازمان آموزش و پرورش و اداره كل نوسازی مدارس استان، با همكاری یكدیگر، نیازهای آموزشی را اولویت بندی و طبق برنامه زمان بندی به تجهیز كارگاه ها و مدارس اقدام لازم را فراهم كنند.

فروزنده اظهار داشت: براساس گزارش های اعلام شده از سوی آموزش و پرورش استان، یك میلیارد و 300 میلیون ریال برای خرید تابلو برق ویژه رشته های كار و دانش و فنی و حرفه ای نیاز است.

وی، كمبود اعتبار را مشكل تمامی دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری اعلام، و تصریح كرد: باید با برنامه ریزی علمی، مشكلات موجود را مدیریت، و تجهیزات لازم را براساس اولویت و برنامه زمان بندی شده، خریداری كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.