مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیمی که پنج امتیاز خانگی از دست می دهد کارش سخت می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آنتونیو سیموئز که به جای کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از باخت خانگی برابر ازبکستان در نشست خبری حاضر شد، اظهار داشت: یک ماه پیش بعد از برد خوب مقابل کره جنوبی گفتم که برد همه چیز محسوب می‌شود و امشب کاملا دیدید صحبت من درست بود و برد همه چیز است و در یک ثانیه می‌توان در بهشت بود و ثانیه‌ای دیگر در جهنم.
 وی افزود: این بازی اهمیت زیادی برای همه داشت و در برخی مواقع فوتبال می‌تواند خیلی بی‌رحم باشد. امشب مقابل تیم خوبی بازی کردیم ولی به یک دلیل متاسفانه جرقه لازم در تیم ما زده نشد. بعد از 10 دقیقه پاس‌ها و انگیزه لازم در تیم ما نبود. مسئول این باخت ازبکستان نیست و نمی‌خواهم بردی که ازبک‌ها به دست آورده‌اند را زیر سوال ببرم. تیمی که در خانه 5 امتیاز خانگی را از دست می‌دهد شرایط صعود برایش سخت می‌شود.
 سیموئز تصریح کرد: شب بدی را پشت سر گذاشتیم ولی من اینجا نیستم که باخت را توجیه کنم و حرف قانع کننده‌ای ندارم.
 مربی تیم ملی در مورد اینکه در بازی رفت تاشکند گل صحیح ازبک گرفته نشد و امشب هم این اتفاق افتاد آیا این مسئله منصفانه است یا نه گفت: من در خصوص داوری صحبتی نکردم و توضیحاتی که دادم در خصوص بی‌رحمی فوتبال است.
  وی ادامه داد: یک ماه پیش گفتم در منطقه آسیا اتفاق‌های بدی رخ می‌دهد و نظارت کافی روی آن نیست. داوری در منطقه آسیا مشکل دارد. وقتی در مورد بی‌رحمی فوتبال حرف می‌زنم منظورم نتیجه به دست آمده است چون با یک نتیجه می‌توان به بهشت رفت ولی برای شما اصحاب رسانه ارزش قائلم. شما خبرنگاران فردا به کار خود ادامه می‌دهید اما شرایط برای ما خیلی سخت است.
 سموئز در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا کی‌روش امیرحسین صادقی را به خاطر ضعف مدافعان تیم ملی و خروج‌های اشتباه رحمتی دعوت نمی‌کند، گفت: وقتی شما به برد می‌رسید هیچکس در مورد بازیکنان حرف نمی‌زند ولی وقتی می‌بازیم بهترین بازیکن کسی است که آن شب بازی نکرده است. این مسئله یکی از دلایلی است که شما هیچ وقت یک بازی را نمی‌بازید. سوالم این است اگر امشب می‌بردیم این سوال را امشب می‌پرسیدید؟ خبرنگار گفت منظورم  در چند بازی و اشتباه‌های آن بود، که سیموئز گفت: مطمئنا در طول تمرینات روی همه چیز کار می‌کنیم و تمام نقاط را پوشش می‌دهیم اما مسئولیت ما این است که آموزش دهیم و بازیکنان بازی کنند. اگر فوتبال از همه جهات بدون مشکل بود مطمئنا تمام بازی‌ها بدون گل مساوی می‌شد.
وی در مورد اینکه چه تیم هایی از این گروه شانس صعود دارد، گفت: مسلما ما نمی‌توانیم خودمان را از پیش باخته تصور کنیم و با نتیجه امشب روزهای سختی داریم اما کم شانس هم نیستیم. بازی‌های بعدی به خرداد سال آینده موکول می‌شود و می‌توانیم بازی‌های دیگر را ببنیم و ارزیابی کنیم. اگر مطمئنا مستقیما به جام جهانی نرویم می‌توانیم در پلی آف حضور پیدا کنیم که البته این هدف ما نیست اما اگر به پلی آف رفتیم از این فرصت نهایت استفاده را می‌بریم.
برچسب ها: سیموئز ، تیم ملی ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار