سرمربی تیم فوتبال ازبکستان گفت: شانس هم از عوامل موفقیت در فوتبال است و تیم خوش شانس قوی تر است.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  ميرجلال کاسيموف پس از پيروزي يک بر صفر برابر ايران در ورزشگاه آزادي و در نشست خبري اظهار داشت: بازي بسيار جالبي بود زيرا هر دو تيم براي برد بازي مي‌کردند. ما در دقايق پاياني منتظر بوديم تا داور سوت را بزند چون کمي عصبي بازي کرديم اما از هواداران ازبکستان تشکر مي‌کنم که اين همه راه را آمدند و از تيم ما حمايت کردند. ايران تيم قدرتمندي است ولي خوشحالم توانستيم اين تيم را شکست بدهيم.
وي در مورد اينکه اتفاق ديدار رفت تکرار شد و اين بار داوري به نفع ازبکستان بود، گفت: در مورد تصميماتي داوري دوست ندارم زياد اظهار نظر کنم چون ايران 90 دقيقه فرصت داشت تا بازي را ببرد. در تاشکند قضيه برعکس بود و داور گل صددرصد ما را نديد اما ما به تيم خود باور داشتيم که مي‌توانستيم ايران را شکست بدهيم. چون اگر در ورزشگاه آزادي با اين همه تماشاگر به تيم خود باور نداشته باشي نمي‌تواني ايران را شکست بدهي، ضمن اينکه شانس يکي از عوامل موفقيت در فوتبال است و بايد بگويم تيم خوش شانس هميشه قوي‌تر است.
وي در پاسخ به خبرنگاري که چطور تيمي که فقط دفاع مي‌کند به دنبال پيروزي است، گفت: فکر مي‌کنم مشابه اين سوال از سرمربي ايران در تاشکند پرسيده شده چرا که ايران در آنجا فقط يک موقعيت گل داشت و ما فرصت‌هاي بسيار زيادي داشتيم که از دست داديم.
سرمربي ازبکستان در مورد اينکه با نتايج به دست آمده چه تيم‌هايي شانس صعود به جام جهاني را دارند، گفت: در حال حاضر زود است به اين موضوع اشاره کنم اما اگر ماه ژوئن برسد به شما مي‌گويم چه تيم‌هايي صعود مي‌کنند. در حال حاضر همه تيم‌ها شانس برابري دارد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار