خوشحالم كه پيري خودم را با توجه به كوتاهي نقشم در مجموعه "راستش را بگو" مي بينم.

نازآفرين كاظمي، بازيگر مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در اين مجموعه نقش مادر "هانيه" و همسر شهيدي را كه باردار است ايفا مي كنم.
وي افزود: همسر شهيد من در وصيت نامه خود ذكر كرده كه اگر فرزندم پسر باشد نام او را "هاني" ودر صورت دختر بودن نام اورا "هانيه" بگذارم.
كاظمي اظهار داشت: مجموعه "راستش را بگو" در مدت 4سال تصوير برداري شد ومن از همه عوامل به خصوص از كارگردان اين مجموعه نهايت رضايت را دارم.
وي ادامه داد: كوتاه بودن اين نقش براي من مهم نبود؛ به اين دليل كه در مجموعه "راستش را بگو" پيري و جواني خود را تجربه مي كنم.
اين بازيگر با اشاره به زحتمهاي "محمد رضا آهنج" كارگردان "راستش را بگو" تصريح كرد: "محمدرضا آهنج" كارگردان "راستش را بگو" سعي كرده به خوبي چند دهه متفاوت و اتفاقات آن را به تصوير كشد.
كاظمي با اشاره به چگونگي حضورش در اين مجموعه گفت: من در مجموعه هاي عمليات 125، ستاره هاي سربي و عمليات پايتخت با "محمدرضا آهنج" همكاري داشته ام و خوشحالم كه دوباره با ايشان در پروژه اي به ايفاي نقش پرداختم.
وي در خصوص گره هاي مجموعه "راستش را بگو" ابراز داشت: مخاطبان عادت كرده اند كه شاهد سريالهايي با يك مضمون باشند اما محتواي "راستش را بگو" متفاوت از ديگر سريالها است.
كاظمي خاطر نشان كرد: معتقدم مجموعه "راستش را بگو" جز يكي از ماندگارترين آثار تلويزيوني خواهد شد و ديدن آن را به همه مخاطبان پيشنهاد مي كنم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار