ارتش سوريه موفق شدند شماري از تروريست‌ها در ديرالزور را به هلاكت برسانند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ شبکه تلويزيوني سوريه اعلام کرد يگاني از نيروهاي مسلح سوريه با گروهي از تروريست هاي مزدور در محله العرفي در شهر ديرالزور درگير شدند و شماري از آنها را کشتند.

 در منطقه ريف دمشق يگاني از نيروهاي مسلح سوريه، يک گروه تروريستي را در شهرک الهجريه هدف حمله قرار دادند و شماري از آنان از جمله عبدالسلام الشقيري سرکرده اين گروه را کشتند. همچنين يگان ديگري از نيروهاي مسلح سوريه يک گروه تروريستي را در شهرک عقربه هدف حمله قرار دادند و مقداري سلاح و مهمات آنان را مصادره کردند.

در حمص نيز يگاني از نيروهاي مسلح سوريه شماري از مخفيگاه هاي تروريست ها را محله هاي باب هود و الخالديه هدف حمله قرار دادند و شماري از تروريست ها را کشتند. خيرالله سلقيني و محمد الحسون و خالد الحفيان و تيسير الحفيان و همچنين دو تروريست سعودي به نام هاي وردان الحيله و خليف احمد الخالدي و تروريست ترک قاسم قدسدار از جمله تروريست هاي کشته شده در حمص هستند.

در ريف ادلب نيز يگاني از نيروهاي مسلح سوريه چند تجمع تروريست ها را هدف حمله قرار داد و شماري از آنان را کشته و زخمي کرد. همچنين يگاني از نيروهاي مسلح سوريه به تروريست هايي که اقدام به راهزني و ارعاب و غارت شهروندان در چند روستا در ادلب مي کردند حمله کردند و شمار زيادي از آنان را کشتند.


برچسب ها: سوریه ، تروریست ، دیرالزوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار