بازی دو تیم فوتبال ایران و ازبکستان در پایان با برتری تیم میهمان به پایان رسید و تیم ملی کشورمان در حالی نتیجه را واگذار کرد که حقش باخت نبود .

 به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران در ورزشگاه آزادي طبق قانون ديدار ايران و ازبکستان اين ديدار مي بايستي ساعت 20 روز 24 آبان در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود اما با توجه به شرايط جوي در 3 ساعت مانده به آغاز بازي حدود 5 هزار تماشاگر در استاديوم حضور يافتند و هرچه به زمان بازي نزديک مي شويم به تعداد تماشاگران افزوده مي شود .

**لازم به ذکر است در خيابان هاي اطراف استاديوم ترافيک مشاهده مي شود و دوربين هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران براي پوشش تصويري اين ديدار در جايگاه خود مستقر شدند اما با توجه به اين که هوا شناسي حين برگزاري اين ديدار پيش بيني بارش باران را کرده بود و هم اکنون  بارش باران ادامه دارد وهوا سرد و مه آلود است .

**بارش شديد باران دراين لحظه موجب شد تا تماشاگران به قسمت هاي مسقف ورزشگاه پناه ببرند و اين شرايط براي عوامل اجرائي نيز مشکلاتي را ايجاد کرده است و همه اين عوامل چتر بدست و کلاه به سر در صدد انجام هرچه بهتر وظايف ميزباني هستند.

**ضمن اينکه نور ورزشگاه آزادي تا کنون نصفه نيمه روشن شده است.

**گفتني است چمن ورزشگاه آزادي از شرايط ايده آل و خوبي براي انجام اين مسابقه برخوردار است و مسئولان تدارک لازم را براي برگزاري هرچه مناسبتر اين بازي در نظر گرفته اند.

**کارلوس کی‌روش برای بازی امشب ایران مقابل ازبکستان ترکیب زیر را انتخاب کرد: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندو تیموریان، محمد نوری، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری و رضا قوچان نژاد

**شمار تماشاگران حاضر در استاديوم آزادي به حدود 35000 نفر رسيد.

** اغاز بازی راس ساعت 20 در ورزشگاه ازادی

**تیم ملی کشورمان بازی را بسیار هجومی اغاز کرد.

** دو تیم در پایان 45 دقیقه نیمه نخست به تساوی بدون  گل رضایت داده و به رختکن رفتند.

** کی روش با تشریفات ویژه وارد رختکن شد.

سرمربی تیم ملی کشورمان که در بازی گذشته با کارت قرمز از سوی داور جریمه شده بود و در این بازی نیز نمی توانست روی نیمکت تیم حضور داشته باشد در پایان نیمه نخست با همراهی علی منصوریان که برای کمک به وی در کنارش حضور داشت به سمت رختکن رفت.

** انصاری فرد اولین بازیکن تعویضی ایران / در دقایق ابتدایی نیمه دوم کریم انصاری فرد به جای خلعتبری وارد میدان شد و در همان لحظات اولیه ورود به زمین با شوتی خطرناک دروازه ازبکستان را تهدید کرد .

** چای داغ در هوای سرد استادیوم یکی از پرطرفدارترین ها در بین تماشاگران

فروشندگان چای در استادیوم ازادی امشب با فروش فوق العاده ای در بین تماشاگران حاضر در استادیوم روبرو شدند.

** تیم فوتبال ازبکستان موفق شد در دقیقه 70 بازی گل برتری را به ثمر برساند و بازیکنان تیم ملی کشورمان تنها 20 دقیقه برای جبران نتیجه زمان دارند.

** تیم ملی کشورمان در پایان 90 دقیقه بازی را به ازبکستان واگذار کرد و این نتیجه در حالی رخ داد که ملی پوشان کشورمان در این دیدار مستحقق شکست نبودند و بازی کاملا منطقی و هجومی را در دستور کار داشتند، با به دست امدن این نتیجه اکنون ملی پوشان ایران باید منتظر دیدار با قطر و کسب نتیجه لازم در آن دیدار باشند.

** باکایف بازیکن شماره 10 ازبکستان که تک گل بازی را به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد./ق

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Japan
حسن
۱۱:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۱
سلام ،داوران عربي آنهم از امارات!! باعث باخت ايران شدند در كذشته رايزني مي شد تا حتي الامكان در چنين بازيهايي كه نتيجه سرنوشت ساز است از داوران غير عربي و شرق دور استفاده مي شد.
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۱:۴۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
سلام دوستان من ایران در فوتبال بارها این رو ثابت کرده که همیشه باید با درد سر حذف بشه یا ببره مطمئن باشید اگر این بازی رو هم ببریم باز هیچی تغییر نمی کنه چون همیشه می خوایم بگیم که مشکلی پیش نیومده ما برنده ایم و شانس داریم و از این جور حرفها ولی با این شانسی بردنها و نتایج ضعیف و خود رو از حریف دست کم گرفتن کار ما رو تموم میکنه این رو به شما دوستان قول می دم .ببینید وضعیت تیمهای ما رو در فوتبال بعد جواب بدید این پیغام رو دقیقه ی 70 ثبت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
دید دیری دید دید ایران
دید دیری دید دید ایران
دید دیری دید دید ایران