منابع امنيتي و بيمارستاني اعلام کردند در انفجارهاي در مناطق مختلف عراق شامل انفجار شش خودروي بمب گذاري شده ، دست کم نوزده نفر کشته و بيش از صد و پنجاه نفر ديگر زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري فرانسه ؛ يک پليس در شهر کرکوک در شمال بغداد اعلام کرد در انفجارهاي اين شهر نه نفر کشته و سي و نه نفر ديگر زخمي شدند.

نيروهاي امنيتي در کرکوک به دنبال اين انفجارها تدابير امنيتي و بازرسي در ايست هاي بازرسي را تشديد کردند.در استان واسط در جنوب بغداد براثر انفجار خودروي بمب گذاري شده چهار نفر کشته و چهارده نفر ديگر زخمي شدند.

يک منبع در پليس عراق در شهر الحله در جنوب بغداد اعلام کرد براثر انفجار خودروي بمب گذاري شده در اين شهر پنج نفر کشته و هفتاد و هفت نفر ديگر زخمي شدند.يک منبع در وزارت کشور عراق گفت براي انفجار خودروي بمب گذاري شده در بغداد يک نفر کشته شد و هفت نفر ديگر زخمي شدند.

يک افسر در پليس شهر بعقوبه در شمال شرق بغداد گفت براثر انفجار خودروي بمب گذاري شده در منطقه بلدروز در اين شهر شش نفر زخمي شدند.نه نفر ديگر براثر انفجار دو بمب ديگر در مسير دو خودروي غير نظامي در مرکز و غرب شهر بعقوبه زخمي شدند.

به گفته منابع امنيتي در سه حمله پراکنده در استان صلاح الدين در مرکز بغداد سه مامور پليس و چهار نفر از اعضاي شوراي بيداري زخمي شدند.با احتساب کشته امروز انفجارهاي عراق ، شمار کشته ها در خشونت هاي ماه نوامبر در اين کشور به شصت و شش نفر رسيد.

برچسب ها: انفجار ، تلفات ، بمب ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار