عضو كميسيون عمران در مجلس گفت: هزينه‌هاي صورت گرفته در مسكن مهر باید مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا بر همه مشخص شود که اين طرح تاکنون چه تاثیری بر بازار اجاره‌ بها داشته است.

حسين محمد زاده نماينده مردم درگز در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزايش نرخ اجاره بهاي مسكن در كشورمان گفت: اعتباری که برای مسکن مهر هزینه شده است، باید تاثیر خود را بر کاهش اجاره ‌بهای مسکن برجا می‌گذاشت اما متاسفانه نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه در ماه‌های اخیر شاهد افزایش اجاره‌بهای مسکن نیز بوده‌ایم.

وي در ادامه تصريح كرد: هزينه‌هاي صورت گرفته در مسكن مهر باید مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا بر همه مشخص شود که اين طرح  تاکنون چه تاثیری بر بازار اجاره‌ بها داشته است.

عضو كميسيون عمران مجلس همچنين اظهار داشت: عدم آماده بودن زیرساخت‌های مسکن مهر و عدم تحويل واحدهای مسکونی در موعد مقرر و سهل‌انگاری در عدم تحويل در اين امر موجب شده بسیاری از متقاضیان مسکن مهر که مبلغی بابت دریافت خانه پرداخت کرده‌اند، موفق به تحویل ‌گرفتن واحدهای خود نشوند .

محمد زاده در پایان خاطر نشان كرد: اجاره‌بهای بالای مسکن به معضلی برای اقشار مختلف تبدیل شده است و دولت باید با نظارت جدی و دقیق بر بازار مسکن تعادلی را در اجاره ‌بها ایجاد کند .

انتهاي پيام/



برچسب ها: اجاره ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
موجر دیروز و مستاجر امروز
۱۴:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۱
به جزء اتلاف منابع طبیعی وافزایش سطح کاربری های مسکونی ودر ادامه خالی ماندن ساختمان های خالی پیرامون شهروافزایش مهاجرت در اینگونه نواحی از سوی ماجرین نو رسیده روستایی هیچ!!!میگوئید نه بررسی بفرمائید.
آخرین اخبار