مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: در جلسه کمیته فنی مقرر کردیم که چند یار تمرینی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان بیاوریم.

احمد جعفری پوردر گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از بازگشت از تورهای جهانی آلمان و لهستان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز تور جهانی آلمان و لهستان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از عملکرد نیما و نوشاد عالمیان به عنوان نمایندگان ایران بسیار راضی هستم.

وی درباره رقابتهای آلمان که نوشاد عالمیان موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده سنی امیدها شد بیان کرد: متاسفانه به این رقابتها یک روزه دیر رسیدیم وزمانی هم که وارد آلمان شدیم نیما با وجود خستگی شدید به مصاف حریفش رفت و متاسفانه نتیجه بازی را از دست داد اما در بازی دومش حریفی را برد که 140 پله از نظر رنکینگ جهانی از او بالاتر بود.

وی اضافه کرد: نوشاد عالمیان هم در این رقابتها بسیار خوب ظاهر شد و به قهرمانی رسید.

جعفری پور درباره مسابقات تور جهانی لهستان که با اختلاف یک هفته از بازیهای آلمان برگزار شد خاطر نشان کرد: در مدت زمانی که بین این دو مسابقه داشتیم تمریناتمان را پیگیری کردیم تا با آمادگی ظاهر شویم، در این مسابقات نوشاد عالمیان به واقع در دو جبهه می جنگید هم در بزرگسالان بالا می‌ آمد هم در رده سنی زیر 21 سال همین عامل

باعث می‌شد روزی 5 یا 6 بازی داشته باشد همین عامل توان بدنیش را پایین آورد و با اینکه توانایی قهرمانی در رقابت های زیر 21 سال را داشت به کسب عنوان سومی بسنده کرد، در رده سنی بزرگسالان هم به قدری خوب درخشید که برای اولین بار توانست خود را تا مرحله یک چهارم نهایی برساند، نیما عالمیان هم بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد یک مرحله در زیر 21 سال بالا بیاید.

مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان از برگزاری جلسه کمیته فنی در 23 آبان ماه خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد دادیم که در هرماه مدت یک هفته تا 10 روز برای تیم ملی بزرگسالان اردو برگزار کنیم، همچنین احتمال دارد که از چند بازیکن خارجی به عنوان یار تمرینی پینگ پنگ بازان استفاده کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که در آینده به این ورزش رونق بیشتری دهیم.

جعفری پور که به تازگی به سمت کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز هم انتخاب شده است در باره سمت جدید خود گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا با همکاری و همدلی دوستان و تحصیل کرده های پینگ پنگ جهش خوبی را در این رشته ورزشی به وجود آوریم.

وی اضافه کرد: از جمله کارهایی که قصد داریم در این کمیته انجام دهیم تنظیم یک فصلنامه علمی است که آن را در اختیار همه مربیانمان قرار می‌دهیم و با این روش آن ها می‌توانند از مسائل روز و علمی ورزش تنیس روی میز آشنا شوند./آق

برچسب ها: تنیس ، ملی پوشان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار