جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در آستانه ماه محرم بيانيه اي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در آستانه ماه محرم بيانيه اي را منتشر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:


امروز به برکت عاشورا نظام سلطه در جهان مجبور شد که اسلام راستين و ناب را در شکل حکومت بپذيرد.( مقام معظم رهبري)

طليعه محرم دروازه اي است که ما را به رستاخيز عاشورا مي خواند. رفتن با پاي دل را مي طلبد تا بتوان به شور و شعور آن حادثه يگانه عالم و عاشقان شيدا بيش نزديک شد. عاشورا نماد و نمود عاطفه و احساس، بصيرت و معرفت، ايمان و عمل صالح در زندگي بشر است.

"چشمها و دلها از چهره مبارک و منور سيد الشهدا اميد و نور ميگيرند و امروز حسين ابن علي  (ع)  مي تواند دنيا را نجات بخشد. (مقام معظم رهبري)"

آوردگاه کربلا، صف آرايي حق با تمام زيباييهايش مقابل شيطان با تمام پستي هايش بود و ثمره آن درسها و عبرت هايي است که نقش راه براي عبور از فتنه ها و کمينگاه هاي اهل باطل را براي هميشه تاريخ پيش رو قرار مي دهد.

آيينه کربلا نمايشگر پيروزي مظلومين مجاهدي است که در دام معادله قلت و کثرت دنيايي گرفتار نيامده اند. پاي فشردن به اصول و آرمانها را با يقين برمدد الهي که فرمود (کم من فئه قليله غلبت فئه کثيره باذن الله) به پيش بردند و حاضر نشدند از اعتماد و آرمانهايشان بتراشند تا جلب رضايت حق ستيزان فراهم شود. پيروان اسلام ناب محمدي و باورمندان مکتب تشيع با پرچم عاشورايي احدي الحسنيين درهيچ صحنه اي از تاريخ، مغلوب کفر و شرک و نفاق و استکبار و شيطان نيستند، پشتوانه قرآن و عترت در کنار شهادت طلبي و انتظار، انرژي بي زوالي را در وجود مبارزان و مجاهدان راه خدا قرار مي دهد که در هميشه تاريخ پيروز ميدان خواهند بود به بيان امام راحل (سيد الشهدا (ع) با همه اصحاب و عشيره اش قتل عامل شدند لکن مکتبشان را جلو بردند سيد الشهدا را کشتند اسلامي ترقي اش بيشتر شد" و فرمايش مقام معظم رهبري "حادثه عاشورا را در اوج قله فداکاري و شهادت باقي ماند و همچنان تا قيامت باقي خواهد ماند.

لايوم کيومک يا ابا عبدالله و ميدان عملي که پيش روي ماست، پيروزي انقلاب اسلامي مقاومت هشت سال در دفاع مقدس و اجماع جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران، غلبه بر فتنه 88 با خلق حماسه نه دي، پيروزي مقاومت حزب الله در جنگ 33 روزه، پيروزي مقاومت فلسطين در جنگ 22 روزه غزه، مقاومت مردم عراق براي بيرون کردن اشتغالگران آمريکايي و موج بيداري جهان اسلام عليه استکبار آمريکا صهيونيزم بين الملل که نشان داد "ان کبد الشيطان کان ضعيفا" جلوه هايي از تاثير فرهنگ عاشورايي است که معمار بزرگ اسلامي آن را در روزگار ما بر سر دست گرفت و همه مظلومين و مستضعفين عالم را در جبهه مقابل کفر و استکبار بسيج کرد. بسيج جهان اسلام، بسيج مستضعفين عالم راهبردهاي عملي در اين رويارويي سرنوشت ساز است. استکبار آمريکا و صهيونيزم بين الملل براي باقي ماندن در سنگرهاي کليدي مديريت دنيا در کنار جنگ سخت، نيمه سخت، جنگ نرم را هم با بهره گيري از هنر و رسانه و امکانات شبکه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي دنبال مي کنند.

تغيير ساختار و رفتار، ترجماني از براندازي است که آنها در موج جديد تهاجم خود با افزون بر تهديدها وتحريم ها دنبال مي کنند.

بازخواني آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي، گرد آمدن بر محور ولايت، تاکيد بر وحدت کلمه، ديدن استيصال استکبار آمريکا، صهيونيزم و هم پيمانانشان در حل مسائل داخلي و توجه به پيشرفت هاي بدست آمده در کشورمان با اعتماد و اتکال به مددالهي، چشم انداز اميد بخشي را براي ميدان داراي پرچم داران ايمان، اخلاق، عدالت بر پايه اسلام ناب محمدي نويد مي دهد انشاالله


انتهاي پيام/
برچسب ها: طلیعه ، رستاخیز ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار