معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از امسال در مناطق دو زبانه برای مقاطع ابتدایی آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور اتفاق می‌افتد و ما از طریق شبکه‌های مختلف سعی می‌کنیم آموزش‌ها در این حوزه را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ فرشته حشمتیان امروز در نشست با اعضای کانون‌های خانواده در اردبیل افزود: دانش‌آموزان در مناطق دو زبانه فعالیت‌های آموزشی خود را از 15 شهریور آغاز می‌کنند و تا 15 مهر ماه این آموزش‌های مضاعف مد نظر و مورد پیش‌بینی است.

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی مراکز پیش دبستانی فعالیت ندارند، گفت: بر اساس مصوبه مجلس استخدام نیروهای فعال در مراکز پیش‌دبستانی در دستور کار قرار گرفته و قرار است با برنامه‌ریزی منسجم این کار در قالب آزمون عمومی اجرا شود.

حشمتیان همچنین افزود: ما امروز گرفتار کاهش جمعیت و از بین رفتن برخی آیین‌ها نظیر صله ‌ارحام و روابط عاطفی در بین خانواده‌ها هستیم و امیدواریم با از بین رفتن فرهنگ غلط تک فرزندی این آسیب‌ها از بین برود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشارهبه فعالیت 500 شبکه بیگانه در مقابله با اهداف نظام اسلامی گفت: هدف دشمن اگر در گذشته شکاف نسل‌ها بود امروز شکاف اعضای خانواده در دستور کار آنها قرار گرفته و اولیا و مربیان می‌توانند در این زمینه با توجه به ظرفیت‌های ممتاز ورود پیشگیرانه داشته باشند./س 

برچسب ها: اردبیل ، سال ، تحصیلی ، اول ، ابتدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.