رسانه‌ها به اندازه کافی برای شناخت شهدا تلاش نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،مشاور امور ایثارگران فرمانداری شهرستان ابهر گفت: شهدا قهرمانان بزرگی هستند که متأسفانه رسانه‌ها به اندازه کافی برای شناخت شهدا تلاش نمی‌کنند.

یارقلی با بیان اینکه به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی شهدا به مردم، ستادی به عنوان یادواره شهدا تشکیل شد، افزود: این یادواره در جهت شناخت واقعی شهدا برنامه‌ریزی شده است که با جمع‌آوری بروشورها و کتاب‌هایی با موضوع شهدا در جهت معرفی چهره واقعی آن‌ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه جوانان ما به دنبال الگو هستند، تصریح کرد: اگر جوانان به طرق مختلف از جمله اعزام با کاروان راهیان‌نور با شهدا آشنا شوند، بدون شک شیفته آن‌ها خواهند شد، چرا که با اخلاص واقعی شهدا رو به رو می‌شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: متأسفانه مسئولان در مقطعی نسبت به ساخت فیلمهای مناسب با موضوعیت شناخت شخصیت شهدا غفلت کردهاند و این در حالی است که کشورهایی که کم‌تر درگیر مسائلی همچون جنگ بودند، بهترین فیلمهای مفهومی را ساخته و مطرح شدهاند.

یارقلی خاطرنشان کرد: اگر جوانان کمتر به سمت ارزش‌های کشور از جمله شهدا می‌روند به این دلیل است که وجود رسانههای خارجی، از جمله ماهواره و اینترنت در خانوادهها بسیار پررنگ شده و فاصله نسل جدید را با فداکاران انقلابی بیشتر خواهد کرد و در این زمان باید خانواده و رسانهها با فراهم‌آوری شرایط مناسب نسبت به شاساندن شهدا به نسل جدید تلاش کنند./س

برچسب ها: شهداء ، مردم ، شناخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.