شهردار شهركرد گفت: احداث برج هاي دو قلوي كوه نور و درياي نور شهرکرد يك فرصت مطلوب و سودآور براي سرمايه گذاري و مشاركت بخش خصوصي در اين منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

نوراله غلامیان دهکردی اظهار داشت: براي اين طرح كه هم اكنون توسط شهرداري در حال اجراست، ۴۰۰ ميليارد ريال اوراق مشاركت منتشر شده است.

به گفته وي، مطالعات مرحله نخست اين طرح پایان یافته است و مرحله دوم آن نیز در حال انجام است، ضمن اينكه خاكبرداري و پایدارسازی پروژه نيز در دست اقدام است.

غلامیان دهکردی افزود: اين دو برج هر يك در ۲۵ طبقه با كاربري های تجاري، خدماتي، فرهنگي، درماني و ... تعريف شده است و براي تكميل شدن این طرح بزرگ عمرانی به هزار میلیارد ريال سرمايه نياز می باشد كه در قالب روش هاي مختلف مشاركت تامين خواهد شد.

شهردار شهركرد تصریح کرد: مطالعات توجيه فني و اقتصادي و مالي طرح تاييد كننده سودآوري آن است و پيش بيني مي كنيم در صورت تامين سرمايه تا پایان سال 93 به بهره برداري برسد.

وي يادآور شد: روش هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين طرح ها قابل مذاكره است و براي انجام توافقات در چارچوب آيين نامه هاي مالي شهرداري كه از انعطاف خوبي برخوردار است، آماده جلب مشاركت سرمايه گذاران بخش خصوصي هستيم./س

برچسب ها: برج ، دوقلو ، شهرداری ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.