رئیس سازمان خصوصی سازی ایران، از فراهم شدن مقدمات واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس واستقلال برای واگذاری به بخش خصوصی وبورس کشور خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، محمد رحیم احمدوند گفت: هم اکنون نشست های زیادی در رابطه با واگذاری این دوباشگاه دولتی به بخش خصوصی با افرادی که در این زمینه تجربه های زیادی دارند، نمایندگان مجلس وافرادی که در حوزه ورزش کشور حضور دارند، برگزار ونتایج خوبی هم به دست آمد.

وی افزود: تشکیل این نشست ها با هدف ارائه مدلی اصولی وبدون اینکه حساسیت های بی مورد ونگرانی هایی را در میان علاقمندان دوباشگاه مردمی پرسپولیس واستقلال ایجاد بکند، به بخش خصوصی واگذار شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی ایران اضافه کرد: مدلهای قابل پذیرش وارائه شده کاملا ایرانی و مبتنی برفرهنگ، اقتصاد وجامعه ایرانی است.

احمدوند تصریح کرد: در این راستا واگذاری این دوباشگاه باید به صورت کاملا شفاف در بحث مالی باشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی ایران یادآورشد: البته در سالهای اخیر با هم ردیف شدن تیم های فوتبال شهرستانی با باشگاه های پرسپولیس واستقلال تا حدودی حساسیت های بی مورد در رابطه با واگذاری این دوباشگاه دولتی به بخش های خصوصی کاهش یافته است./س


 

برچسب ها: مقدمات ، پرسپولیس ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.