چهار بيلياردباز خوزستاني در مسابقات 32 نفر برتر اسنوكر ايران با حريفان خود رقابت مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، محمدعلي چابك رييس هيات بولينگ و بيليارد استان اظهاركرد: مسابقات مقدماتي جايزه بزرگ كشور در آبادان پس از شناخت نفرات برتر به كار خود پايان داد. اين مسابقات با حضور 16نفر به صورت آزاد و جدول تك‌حذفي برگزار شد.

 

وي ادامه‌داد: حسين محمدي و مرتضي ملك‌‌‌فعله هر دو از خوزستان نفراتي بودند كه به فينال اين مسابقات راه پيدا كردند كه در‌نهايت محمدي توانست در اين رقابت پيروز شود و مجوز حضور در مسابقات 32 نفر برتر كشور را به دست آورد.

 

سرپرست منطقه سه كشور با اشاره به اين‌كه محمدي چهارمين نفري است كه از خوزستان به مسابقات 32 نفر برتر كشور راه يافته است، گفت: پيش از اين نيز آروين محمودي و عليرضا خداپرست نفراتي بودند كه از استان خوزستان مجوز حضور در اين رقابت‌ها را كسب كرده بودند.

 

وي ادامه‌داد: همچنين احسان حيدري‌نژاد يكي از اسنوكربازان استان باتوجه به اين‌كه جزو هشت نفر برتر كشور است، بدون حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جايزه بزرگ، مجوز شركت در مسابقات 32 نفر برتر كشور كه 27 آبان‌ماه تا سوم آذرماه در تهران برگزار مي‌‌شود را به دست آورده بود.

 

چابك با بيان اين‌كه هدف از ميزباني مسابقات مقدماتي جايزه بزرگ كشور شركت بيشتر جوانان استان در رقابت‌هاي كشوري است، گفت: استان‌هايي كه ميزباني مي‌گيرند هدف‌شان اين است كه جوانان استان‌شان بتوانند استعدادهاي خود را به نمايش بگذارند و به همين دليل قرار است چهارمين دوره اين مسابقات نيز مانند سه دوره قبل به ميزباني استان خوزستان، 25 آبان‌ماه در آبادان برگزار مي‌شود./س
برچسب ها: راه یابی ، اسنوکر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.