دومين نشست هم‌اندیشی پيريايي استاندار قم با آيات عظام اميني، استادي، سعيدي و ائمه جمعه بخش ها، در دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي طي سخناني با اشاره به اين كه موضوع اين جلسات، همفكري در خصوص بحث هاي فرهنگي است، از اهتمام جدي علما و ائمه جمعه استان نسبت به اين موضوعات مهم تشكر و قدرداني كرد.
وي با تاكيد بر ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگي و اجتماعي، موضوع عفاف و حجاب را از موضوعات مهم و اساسي در حوزه فرهنگ عمومي جامعه برشمرد و گفت: پرداختن به اين مساله و بررسي دقيق دلايل و ريشه ها و نيز تحليل وضعيت موجود آن در قم ، با توجه به جايگاه معنوي و ارزشي خاص اين شهر، از اهميت بسزايي برخوردار است.
پيريايي استفاده از نکته نظرات علما وائمه جمعه، را راهگشای حل بسياري از معضلات فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: طرح موضوعات اساسي حوزه فرهنگي در اين گونه نشست ها، باعث مي شود كه كار با قدرت و پشتوانه قوي تري پيگيري و به سرانجام برسد.
وي با اشاره به اين كه بحث عفاف و حجاب در قم از دغدغه هاي مهم علما و بزرگان است، گفت: در اين خصوص جلسه شوراي اداري ويژه اي با موضوع راهكارهاي گسترش و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در محيط هاي اداري استان برگزار شده است همچنين در اين زمينه طرح عميق و كارشناسي شده ايي توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي استانداري تهيه و به وزارت كشور ارسال شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.