وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، طي بيانيه اي اعلام کرد؛ در صورت عضويت فلسطين در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، احتمال لغو توافقنامه اسلو وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين پرس؛ يک منبع بلندپايه در وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي با تائيد اين خبر، افزود: تلاش هاي مقامات فلسطيني براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، روند مذاکرات را با خلل مواجه کرده و ما معتقديم که اين تلاش ها نقض توافقنامه هاي بين فلسطين و رژيم صهيونيستي است.
وي با ادعاي اينکه اين گونه اقدامات باعث مي شود که مقامات رژيم صهيونيستي به فکر تجديدنظر و يا لغو تمامي توافقات صورت گرفته خود از جمله توافقنامه اسلو با سازمان آزادي بخش فلسطين باشند، از سلسله اقداماتي براي افزايش فشارهاي اين رژيم و برخي از سران کشورهاي ديگر براي فشار به محمود عباس مبني بر مطرح نکردن خواسته فلسطين در مجمع عمومي سازمان ملل متحد شد.
اين منبع بلندپايه همچنين با اذعان به اينکه در شرايط کنوني و مطرح شدن عضويت فلسطين به اشکال مختلف در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، رژيم صهيونيستي را در موقعيت دشواري قرار داده، به نوعي فلسطيني ها را تهديد به لغو توافقنامه اسلو کرد.

برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین ، عضویت ، خشم ، اسلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار