مدير اداره ميراث فرهنگي و گردشگری آبادان گفت: قرار گرفتن ساختمان اداره ميراث فرهنگي در موزه این شهرستان باعث نشده كار كسي ناتمام بماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سيد شمس‌الدين نوربخش در خصوص اين كه چرا اين اداره‌اش در موزه آبادان قرار دارد، گفت: درست و اصولي آن است كه اداره ميراث فرهنگي در يك ساختمان اداري مستقر باشد ولی به دليل شرايط موجود و اين كه مكاني براي اداره وجود ندارد فعلا ما از همين مكان استفاده مي‌كنيم.

وي ادامه داد: در اين مورد صحبت‌هایی شده ولي ساخت يك ساختمان اداري پروژه‌اي جداگانه است كه بايد جداگانه بخش‌هاي آن تعريف شود که البته هزينه زيادي مي‌طلبد و پيش‌بيني نمي‌شود انجام چنين پروژه‌اي به زودي اتفاق بيفتد.

مدير اداره ميراث فرهنگي آبادان اظهار كرد: تلاش و تمركز بیشتر بر اين است كه پروژه‌ها و برنامه‌هاي خودمان را پيش ببريم و نگذاريم كار كسي ناتمام بماند. خوشبختانه تاکنون به مشكلي برنخورديم و اتفاقی نيفتاده كه مثلا كسي به ما مراجعه كند و ما به دليل كمبود فضا مساله‌ او را حل نكنيم.

نوربخش بیان کرد: به اين نكته هم مي‌توان اشاره كرد كه قرار گرفتن اداره ميراث فرهنگي در موزه باعث مي‌شود كساني كه آشنايي زيادي با شهر ندارند محل ما راحت‌تر پیدا کنند. از طرفي، اداره ميراث فرهنگي در بخش اداري موزه قرار دارد و فعاليت‌هاي خود را در این بخش انجام مي‌دهد.

گفتنی است چند روز پیش دبیر کانون جهانگردی آبادان از استقرار اداره میراث فرهنگی این شهرستان در موزه انتقاد کرده بود./س
برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.