معاون اجتماعی منطقه 16 با هدف حفظ ارزش های عاشورایی ضمن هویت بخشی به سیمای بصری شهر از برپایی ویژه برنامه های دهه ی اول محرم در منطقه 16 خبر داد.

مهدی تیموری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هویت بخشی به سیمای بصری شهر از طریق فرهنگ عاشورایی با کمک حوزه زیباسازی منطقه 16 از طریق نصب بنر و پیام های عاشورایی با هدف زنده نگه داشتن راه امام حسین (ع) و یارانش انجام گرفته است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های ایام محرم با 40 برنامه از شب اول محرم آغاز و تا پایان دهه های اول، دوم و سوم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شبی با ذاکرین اهل بیت (ع) عنوان برنامه ای است که با تجلیل از پیر غلامان و مداحان اهل بیت ارج نهادن به مقام ذاکرین اهل بیت برآمدیم.

وی تصریح کرد: مراسم سپاه پوشان نیز با حضور شهردار منطقه 16 و با حضور شهروندان در جوار شهدای گمنام در تاریخ 25 آبان ماه بر پا خواهد شد.

تیموری خاطر نشان کرد: همایش نوگلان حسینی، تجلیل از مداحان خردسال، همایش خادمان عاشورایی، برگزاری نماز ظهر عاشورا و برپایی پر فیض زیارت عاشورا و مسابقات عاشورایی از دیگر برنامه های این منطقه با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی است./ز

برچسب ها: محرم ، مشام ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار